return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)

FunkySimon
quote:
Originally posted by MaGiK54 Hopelijk boeken ze volgend jaar een beetje dj's van wereldformaat en dan ben ik wel weer van de partij. Maar ik heb er een hard hoofd in. Line-up van white zal wel weer Gielen, Armin, Marco V enz enz worden.

De eerste keer hadden ze zon geweldige line up omdat het het eerste dans evenement in de ArenA was, en ze anders bang waren dat er zonder knal line up niemand kwam. Na die keer hebben ze de naam Sensation bevestigd bij het publiek, en hoeven ze niet meer bakken met geld uit te geven aan top dj's maar alleen maar bakken geld te gaan verdienen, door "gewone" dj's in te huren, en dat onder het mom gooien "ja we willen zoveel mogelijk Nederlandse DJ's op Sensation" yeah right :rolleyes:

Maar ben met je eens dat doordat elk jaar de line up achter uit gaat, de animo voor tickets wel afneemt, zie black nog niet uitverkocht.
Ik denk ook dat de afgelopen Sensation helemaal niet meer hetzelfde publiek is als in 2000.
DjRV
quote:
Originally posted by FunkySimon
De eerste keer hadden ze zon geweldige line up omdat het het eerste dans evenement in de ArenA was, en ze anders bang waren dat er zonder knal line up niemand kwam. Na die keer hebben ze de naam Sensation bevestigd bij het publiek, en hoeven ze niet meer bakken met geld uit te geven aan top dj's maar alleen maar bakken geld te gaan verdienen, door "gewone" dj's in te huren, en dat onder het mom gooien "ja we willen zoveel mogelijk Nederlandse DJ's op Sensation" yeah right :rolleyes:

Maar ben met je eens dat doordat elk jaar de line up achter uit gaat, de animo voor tickets wel afneemt, zie black nog niet uitverkocht.
Ik denk ook dat de afgelopen Sensation helemaal niet meer hetzelfde publiek is als in 2000.

zoals in 2000 word het nooit meer,het was toen nog nieuw,niemand had zoiets ooit meegemaakt en de "scene" bestond voornamelijk uit echt alleen party people...
Sensation is nu meer bedevaarts oord voor toeristen...
Remy D
Ja en hier zitten zeker nog wel de echte partyanimals zoals op de eerste Sensation!! :haha: :haha: Tuurlijk! Hier zitten alleen maar de grootste sukkels die alles afkankeren en een een klein groepje is de echte partyanimal. 2 aug is er een feest met de beste line-up uit de nederlandse geschiedenis en dan loopt de halve toko hier weer te janken dat het zo duur is. ID&T wil een eiland kopen wat ook heel vet is en waar ik met al mijn feestvrienden heel erg over te spreken zijn. Wat het is gewoon een vet idee. Nee hier krijg je meteen dat gelul van "dat doen ze van ons geld en het is nep want het bestaat al" dat soort gelul. Zit zelfs 1 of andere trieste stakker hier die zegt dat hij niet meer naar ID$T feesten gaat, maar voor TiC kon de n00b ineens wel ff een uitzondering maken en het werd ook nog een van zijn beste feesten. Treurig. Maar het is dus een beetje kansloos dat hier altijd gezeken wordt over feesten en dat die mensen zich nog wel heel erg partyanimal voelen omdat ze regelmatig livesetjes luisteren of zeggen dat de echte partyanimal nu alleen maar in kleine clubs komt.:conf:

Zielige trutjes!!! :happy2: Maar als de meeste hier nou ff de sets downloaden van Sensation kan je de DJ's weer in de grond trappen zonder dat je weet voor show ze er bij hebben gegeven..
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ja en hier zitten zeker nog wel de echte partyanimals zoals op de eerste Sensation!! :haha: :haha: Tuurlijk! Hier zitten alleen maar de grootste sukkels die alles afkankeren en een een klein groepje is de echte partyanimal. 2 aug is er een feest met de beste line-up uit de nederlandse geschiedenis en dan loopt de halve toko hier weer te janken dat het zo duur is. ID&T wil een eiland kopen wat ook heel vet is en waar ik met al mijn feestvrienden heel erg over te spreken zijn. Wat het is gewoon een vet idee. Nee hier krijg je meteen dat gelul van "dat doen ze van ons geld en het is nep want het bestaat al" dat soort gelul. Zit zelfs 1 of andere trieste stakker hier die zegt dat hij niet meer naar ID$T feesten gaat, maar voor TiC kon de n00b ineens wel ff een uitzondering maken en het werd ook nog een van zijn beste feesten. Treurig. Maar het is dus een beetje kansloos dat hier altijd gezeken wordt over feesten en dat die mensen zich nog wel heel erg partyanimal voelen omdat ze regelmatig livesetjes luisteren of zeggen dat de echte partyanimal nu alleen maar in kleine clubs komt.:conf:

Zielige trutjes!!! :happy2: Maar als de meeste hier nou ff de sets downloaden van Sensation kan je de DJ's weer in de grond trappen zonder dat je weet voor show ze er bij hebben gegeven..

He RemyD heb je het over mij met dat ID&T feesten? Wheheheheh :) Lekkere springnicht van me:
Lekker boeiend man! Iedereen heeft een mening! En laat iedereen dat lekker hebben. Ik ga niet meer naar ID&T feesten nee, en waarom? Omdat bij 99 % van die feesten de lineup me niet aanstaat en het publiek ook niet. Stom? Nee, bewuste keuze. Mag je dan niet naar TiC? Volgens jou dus niet. Volgens mij wel. Dat toevallig nou alle feesten van ID&T (naja, bijna allemaal dan) een klote lineup hebben en de sfeer VOOR MIJ 0,0 is, ga ik er niet heen. Het is niet dat ik daardoor anti-ID&T ben. Helemaal niet. Als zij een leuke lineup zouden hebben zou ik best willen gaan. Mysteryland vorig jaar (moest ik werken) was top, en ik zou dit jaar best willen gaan MITS IK GELD HAD en niet op vakantie zou zijn. Maar ik sluit niet uit dat ik nooit naar ID&T feesten zal gaan. Licht aan de lineup...en hoeveel rekbaarheid ze aan het concept geven. Concept sensation / TE ..nee. Shockers / Mysteryland / IC is wel oke.

Hier sukkels? Man, waarom post je hier dan nog. Dat heb je al zovaak gezegd. Ik vermaak me hier prima en met mij velen.

Dat veel mensen niet naar Dancvalley gaan kan ik me voorstellen. Ik heb er ook ECHT geen geld voor. Dat werkende mensen dat misschien wel hebben oke, maar ik echt niet. Godskitchen, Awakenings etc, dan moet je gewoon een keuze maken. Maar Dancevalley is inderdaad wel HET FEEST van het jaar als je de lineup ziet. Daar ga je van kwijlen. Ik vind het niet TE duur, maar het is voor mijn portemonnee teveel geld. Duur als in ; teveel geld voor weinig kwaliteit komt hier zeker niet ter sprake, daarvoor moet je bij ID&T zijn ;)

Dat partyeiland is gewoon bull, iedereen heeft het economisch slecht etc etc, en ID&T smijt maar met bakken met geld. Het was veel verstandiger geweest om dat idee niet naar buiten te brengen.
En jij denkt meteen van 'leuk leuk', maar als je verder denkt dan je neus lang is dan zou je misschien ook de slechte/goede kanten ervan inzien.

En sinds wanneer die omslag van jou? Eerst zit je alles , maar dan ook alles tot diep in de grond af te zeiken, en nu neem je het ineens voor vanalles en nog wat op? Maakt mij niet uit, vind het alleen maar mooi om te zien dat mensen 'meediscussieren' en een mening geven, maar de omslag van je valt me ineens op.

De waarheid mag best eens worden gezegd...:D

...ow en dat van 'partyanimals' is gewoon dik subjectief, daar kan niemand een oordeel over geven. Wanneer ben je een partyanimal? Als je iedere week 2 feesten bezoekt? Bull! Niet iedereen heeft evenveel tijd/geld etc om feesten te bezoeken. Ik vind mezelf een partyanimal ja, en anderen zullen daar anders over denken. LEKKER BELANGRIJK. Als ik maar weet wat muziek voor me betekent, en lekker uit mijn dak kan gaan op goede dj's. Livesets doe ik nie, want ik heb geen internet :( :(
Remy D
A: Je bent een RUKKER
b: Je bent een RUKKER
c: Ik bedoelde jou eigenlijk niet!!
d: Je bent een RUKKER

En voor de rest is er geen omslag! :haha: Ben niet echt een ochtendmens en toen ik die post neerzette was ik net wakker. De Remy van dit moment zou hem idd niet neergezet hebben. Dus de ochtendRemy is bijna net zo kansloos als de meeste hier. En volgende x niet zo'n lange post want dat vind ik te veel leeswerk..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland