return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)

FunkySimon
quote:
Originally posted by Blik
waar hingen die teslacoil dingen dan, ik heb ze nergens gezie

Ze schijnen boven het Vip te hangen ofzo..

Denk dat ze te weinig tijd hebben genomen om het op te bouwen en goed te testen, omdat zeker met de Arena huren tijd geld is..
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Leuk geweest? Mooi.

Nah, misschien was mijn post iets te zwart/wit, maar ik vind het zo stupid dat mensen lopen te zeiken dat je die mensen van Sensation NIET in een hokje moet stoppen, en dat probeer ik ook niet te doen, maar zeg nou zelf joh, Blik/Siesta, jullie zijn niet de meest doorgewinterde party-bezoekers. Dat was mijn punt.

Maar iig mooi dat jullie je vermaakt hebben. Ik wens ook niemand een 'niet leuk'feest toe, maar wat ik zeg zit een punt van waarheid in, zeg nou zelf. Sensation is een redelijk gehyped feest, waar mensen voor het totaal afkomen en niet weten wie er draait.

Ik heb de eerste Sensation gemist, maar ben tot nu toe wel elke editie daarna geweest. Dit was toch wel de beste Line-up in de laatste jaren.. (ik heb me in elk geval beter vermaakt)
Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij armin en ferry..
Het feest wordt idd wel gehyped (daarom wordt het ook steeds duurder, mensen WILLEN heen..)
Eigenlijk heb ik geen problemen met wie er komt (ook al hebben ze geen idee wie er draait [wat ik eigenlijk toch wel een beetje jammer vind hoor]), als ze maar komen om het tof te hebben en er ook van genieten en niet alleen omdat ze er geweest willen zijn.. (en weer gesprekstof hebben voor bij de koffie maandag.. :D )

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. :( )

trouwens.. wie waren die gasten die op de stage begonnen te dansen bij Armin.. TA's??
FunkySimon
quote:
Originally posted by Fkwebeman
(we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. :( )

Netjes van je! , altijd jammer dat soort irritante figuren :whip:

Je kan inderdaad beter mensen hebben die niks van de line up af weten maar wel met goeie instelling komen dan gasten die alleen maar iedereen ze avond gaan lopen verzieken, maar wel weten wat de line up is :rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Fkwebeman

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. :( )

waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Blik
waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht

Nee groepje van 3 dronken/stonede/combi lui, Beetje agressief, hardop lachen mensen uitzeiken.. maar ze deden nog niks fysieks.. dus ff rustig gehouden (want juist als je der wat van zegt, krijg je heibel..)

Maar die Marine gasten zag ik wel in de Arena.. irritante lui, gedroegen zich 'Like they owned the place' :whip:
Mensen aan de kant drukken (zelfs pogo-en.. :( ), bier gooien..
We zijn ff ergens anders gaan staan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland