return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)

Switch
weer mooi politiek antwoord snugs :D
SnuggLe
Sorry Switch, vind je het erg? Ik heb het niet zo zwart/wit bedoeld, wil iedereen in zijn waarde laten en heb me iets te negatief uitgedrukt. Ik ben niet de minste en kan mijn fouten toegeven.

Foto''s zien er vet uit ja. Toch nog steeds veel mensen die iets wits aan hadden :)
Volgende week moet ik er werken, op Sensation Black. Ga me wel vermaken daar t/m de megamix:)

Luxe probleem?
Original
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
geweldige vrouwen

Ook altijd een zeer belangrijke factor.
:toocool:

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.
arj1o1
quote:
Originally posted by Original
Ook altijd een zeer belangrijke factor.
:toocool:

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.

de meeste zeker wel alleen johan gielen die weer een keer twisted draaide was wat minder
Bellie
Vind sommige tracklists nou niet echt wat je zegt geweldig.

Gielen die maar weer eens born slippy,twisted,superstring,we come one & die ing irritante fatboy slim sample maar weer eens uit zn tas tevoorschijn haalde.

En marco v met Cave,clocks,echoes,simulated...pfff alsof die gasten geen nieuwe platen krijgen ofzo.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland