|
|
| SteveTranz4ever |
Damn this really sucks... I had such big plans to go to Sensation White and itīs sold out in only 9 days... I mean for Trance Energy I bought the ticket only two weeks before the party but ok Sensation must be a much more popular event...
Anyone got a spare ticket... let me know ;)
I was really looking forward to that line-up as well since we Swedes are not spoiled with thoose kinda DJs eventhough I have seen all but AvB & Marnix.
I bet there will be lots of tickets out on the black market... but thoose tickets will be very expensive I asume...
Well... c-ya... maybe // Steve :wtf:
ps. Many hugs to my friend Miss Proximus
:gsmile:
|
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tijdens Sensation zal een nieuw effect op dancefeesten het licht zien: Teslacoils.
Een teslacoil is een een apparaat dat enorme hoeveelheden spanning genereerd en deze naar een bepaald punt kan bundelen.
Check HIER om de site van het bedrijf te bezoeken.
Click HIER voor een demo! |
Teslacoils gebruikte ik in C&C Red Alert om APC (Armored Personal Carriers) en dergelyke dood te liquideren :disbelief :p :toothless
Maarre... zyn die dingen nie veeeeel te gevaarlyk voor op zo'n feest??? |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Teslacoils gebruikte ik in C&C Red Alert om APC (Armored Personal Carriers) en dergelyke dood te liquideren :disbelief :p :toothless
Maarre... zyn die dingen nie veeeeel te gevaarlyk voor op zo'n feest??? |
LOL. Die dingen waren best krachtig idd....Levensgevaarlijk.....
:D |
|
|
| SugarRush |
IF ANYONE HAS EXTRA TICKETS PLEASE LET ME KNOW!!!
I want to go to Sensation more than anything in the world. I was coming to Amsterdam just for the party, and I had no idea
it would sell out that fast.
So if you or anyone you know wants to sell 2 tickets
email me:
jess_fearman@hotmail.com |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tijdens Sensation zal een nieuw effect op dancefeesten het licht zien: Teslacoils.
Een teslacoil is een een apparaat dat enorme hoeveelheden spanning genereerd en deze naar een bepaald punt kan bundelen.
Check HIER om de site van het bedrijf te bezoeken.
Click HIER voor een demo! |
Kunnen we de foute mensen mee behandelen! :D :D (vooral de mensen die zonodig in het zwart :rolleyes: moeten komen)
Misschien moet ik mijn kaartje toch maar verkopen.. maar aan de andere kant Ferry, Armin en Marco V missen?
het is idd duur.. maar ik vermaak me tot nu toe alle keren uitstekend op Sensation..
dus who cares.. party while you can! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|