|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kom op mensen...denk eens ff na.
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen hier zo enthousiast zijn. Qontact bv had een betere line-up, en was goedkoper. De vergelijking met Mayday is die van een bok op een haverkist. Mayday is NIET te vergelijken met Sensation. Als je dat probeert snap je toch echt iets niet.
En dan het argument dat 'buitenlanders jaloers zijn op deze line-up'. BOEIEND, ik ben ook jaloers op de lineups in het buitenland. Daar maak ik toch ook geen argument van. Kijk eens naar GKGG in Engeland. 70 euro (niet zoveel meer dan Sensation) en daar heb je Tiesto Armin Ferry Judge Jules Carl Cox Montana Michel de Hey Push Adam Beyer Digweed Nick Warren Roger Sanchez EN NOG VEEL MEER voor. En dat zeuren dat de prijs van Sensation niet hoog is :S Rot toch op man!!
[Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it] |
Amen !!
Ik sluit me geheel hier bij aan. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha jammer joh. :D | \
Whoaaaaaaaaaaa, rofl :toothless |
|
|
| jploveparade |
Zulke grote hallen/stadions als Arena doen de sfeer geen goed. Veel te veel fout publiek, slecht geluid etc etc
Voor dat geld kun je beter de RAI afhuren met 8 hallen met meerdere dance-stromingen. Dan kan je naar smaak DJ's bezoeken...
*zucht vroegah mode on* Mysteryland */zucht* |
|
|
| mr.marcello |
Tijdens Sensation zal een nieuw effect op dancefeesten het licht zien: Teslacoils.
Een teslacoil is een een apparaat dat enorme hoeveelheden spanning genereerd en deze naar een bepaald punt kan bundelen.
Check HIER om de site van het bedrijf te bezoeken.
Click HIER voor een demo! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kom op mensen...denk eens ff na.
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen hier zo enthousiast zijn. Qontact bv had een betere line-up, en was goedkoper. De vergelijking met Mayday is die van een bok op een haverkist. Mayday is NIET te vergelijken met Sensation. Als je dat probeert snap je toch echt iets niet.
En dan het argument dat 'buitenlanders jaloers zijn op deze line-up'. BOEIEND, ik ben ook jaloers op de lineups in het buitenland. Daar maak ik toch ook geen argument van. Kijk eens naar GKGG in Engeland. 70 euro (niet zoveel meer dan Sensation) en daar heb je Tiesto Armin Ferry Judge Jules Carl Cox Montana Michel de Hey Push Adam Beyer Digweed Nick Warren Roger Sanchez EN NOG VEEL MEER voor. En dat zeuren dat de prijs van Sensation niet hoog is :S Rot toch op man!!
[Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it] |
OK, zo dacht ik er ook over. Tot ik vorig jaar bij 2 gratis VIP kaartjes kreeg (thnx Armin :D). Toen wilde ik wel even een kijkje nemen, ondanks de lineup en de verhalen die ik erover gehoord had.
Het argument dat je voor de show moet gaan was vorig jaar zonder meer waar (voor de muziek hoefde je het niet te doen). Het is echt onwijs vet om te zien allemaal (vuurwerk, mensen in wit, live performance, licht etc). Dit jaar is de muziek beter (iig beter dan vorig jaar met Gielen en Jean, toen waren alleen AVB, Erick E en Marcello relaxed, nu zijn er 4 relaxe djs), dus daarom zal het wel eerder uitverkocht zijn.
En over de mensen en de sfeer. De sfeer is echt top. Iedereen is in partymood. Juist omdat er veel mensen zijn die deze feesten niet vaak bezoeken. Die worden helemaal overrompeld en gaan extra hard uit hun dak, omdat ze het allemaal zo vet vinden. En deze mensen gaan niet zo vaak niet naar een feest omdat ze te jong zijn. Juist niet. Het zijn vooral oudere mensen die er waren vorig jaar. Veel mensen van rond de 30 (ze volgen ongetwijfeld de hype; maar het is niet de standaard breezer-drinkende groep pubers). Ik heb serieus amper mensen gezien die 16 waren. Zeker minder dan op een gemiddeld ander groot feest!
Dit zal misschien ook met de prijs te maken hebben van het kaartje. Deze zijn gewoon belachelijk duur. Punt uit. Als ik geen kaartjes had gekregen, was ik er ook zeker niet heen gegaan. De lineup is dit geld ook zeker niet waard. Dat staat vast. Het is puur de beleving (dit kun je geblaat vinden, maar het maakt toch echt wel indruk als je daar staat in die Arena vol met witte geklede mensen) waar je zoveel voor betaald. Dan is het nog te veel geld, maar goed.
En over die Ajax hoolies: niets van gezien en gemerkt, gelukkig maar.
Ik ben op redelijk wat grote feesten geweest, en qua muziek waren ze ongeveer allemaal beter. Maar als je voor de visuele beleving (!) komt, dan is het toch wel Sensation wat bij mij op 1 staat. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|