|
|
| Ding Chavez |
| *snik* prachtig gezegd, een beetje hard en to-the-point, maar dat mag ook wel een keertje. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kom op mensen...denk eens ff na.
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten. |
Ben de 2e editie van Sensation geweest en ik vond de sfeer toen top, weinig gehehoo. Weet niet hoe het vorig jaar was want toen was ik er niet. Maar ik kan me nog herinneren dat ik gelezen had dat Tais vrijkaartjes had gewonnen en dat hij "het vond meevallen".(don't kill me if i am wrong)
| quote: | | [Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it] |
Hmm, zou best kunnen dat de mensen de hype volgen, dit heb ik ook gedaan toen ik naar de 2e editie ging, muziek was toen niet echt geweldig want toen draaide alleen Marco V en Rank 1 goed.
Naar deze Sensation ga ik dus weer en wel omdat er 3 Dj's uit mijn Top 4 draaien:Armin, Ferry en Marco V.
Ja het is idd duur, maar ik heb het geld dus waarom zou ik er niet heen gaan.
En mensen die 58 euro voor een hype uitgeven zijn gewoon gek.
Ik behoor tot die andere 20% want ik ben wel vaker naar feestjes geweest. :D |
|
|
| New Wave |
en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.
|
Moet je ook maar niet gaan rond schreeuwen dat je een superboer bent ;) ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Moet je ook maar niet gaan rond schreeuwen dat je een superboer bent ;) ) |
Su Per Boeren OLE OLE OLE! OLE OLE OLE!
3-4 3-4! ;) |
|
|
| New Wave |
Su Per Boeren OLE OLE OLE! OLE OLE OLE!
3-4 3-4! ;) |
16 Vitesse 26
17 Excelsior 22
18 De Graafschap
:D
Maaruh, las net op partyflock weer veel mensen zeggen dat je voor de sfeer moet komen :D
Echt een lachertje.....met je maten in de kroeg hangen,das pas sfeer! (en op nexus natuurlijk :p )
Maaruh, 140 piek neertellen voro een paar doeken, truss en wat lampjes + laser....laturrzzZzzZZzenzationzzZZzzZzzz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|