|
|
| Blik |
je kunt naar megamix@id-t.com je top5 mailen voor Sensation White of Sensation Black, de meest gekozen nummers worden natuurlijk gedraaid in de megamix...
(van mij mogen ze die megamix eruit gooien, maja, je doet er niks tegen) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
je kunt naar megamix@id-t.com je top5 mailen voor Sensation White of Sensation Black, de meest gekozen nummers worden natuurlijk gedraaid in de megamix...
(van mij mogen ze die megamix eruit gooien, maja, je doet er niks tegen) |
Krijgen ze duizenden van deze mailtjes:
"Alles wat maar met Dana te maken heeft!!!
ToT GuZzI!!
ThA 3L3373 BrEeZaHgIrLz!!!" |
|
|
| Disney |
Line up is niet onaardig, zeker niet in vergelijking met vorig jaar.
Marco voor Gielen is wel jammer. Marco laten afsluiten is altijd een slimme zet!
Benny Rodriguez en Michel de Hey draaien lekker aan het begin van de avond (Check Benny @IC). Vond Michel minder relaxed toen ie Capital afsloot... |
|
|
| PCP2017 |
LU's voor black en white zien er goed uit!
Denk dat ik maar zo'n combi kaartje haal, als ze die tenminste verkopen dit jaar?!
Scheelt vast een paar eur en hopelijk is het mogelijk om dat tijdschrift niet ook gelijk te betalen.
Ik heb na vorig jaar Sensatie geloof ik maar liefst twee keer dat blaadje gehad en ook geen deeveedee.
Mooi is dat.
Ik wil deze keer ook wel eens naar de witte editie toe, aangezien de line up er erg goed uitziet en niet zo gay is als de vorige twee jaren.
Genoeg relaxte dj's (van Buuren, Verkuylen, Corsten), geen DJean, iedereen in het wit, plus de arena en de hele show erbij.
En zwart lijkt me ook zeer de moeite waard met Kai,Dana en de technodelegatie, al hoop ik wel dat die focking ruffian niet weer de boel komt verkloten!:whip:
Trouwens dat "boegeroep" veel ook wel weer mee vorig jaar na Liebing/Picotto, het wordt altijd zo overdreven.
Het is niet zo dat de hele zaal "boe" riep en hun uifloot, ik heb helemaal niks gehoord en ik stond zeker niet op de gang.
Hoe dan ook twee super feesten in juni!:D
pfff ga ook nog naar TiC,Defcon1,DV,ML,etc...:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Kom op mensen...denk eens ff na.
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen hier zo enthousiast zijn. Qontact bv had een betere line-up, en was goedkoper. De vergelijking met Mayday is die van een bok op een haverkist. Mayday is NIET te vergelijken met Sensation. Als je dat probeert snap je toch echt iets niet.
En dan het argument dat 'buitenlanders jaloers zijn op deze line-up'. BOEIEND, ik ben ook jaloers op de lineups in het buitenland. Daar maak ik toch ook geen argument van. Kijk eens naar GKGG in Engeland. 70 euro (niet zoveel meer dan Sensation) en daar heb je Tiesto Armin Ferry Judge Jules Carl Cox Montana Michel de Hey Push Adam Beyer Digweed Nick Warren Roger Sanchez EN NOG VEEL MEER voor. En dat zeuren dat de prijs van Sensation niet hoog is :S Rot toch op man!!
[Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|