|
|
| Biohazard |
Gielen komt op white, dat is al bevestigd, en dana komt op black te staan. Verder denk ik dat Michel de Hey en Marvo V op black komen aangevuld door een paar buitenlandse namen (DJ Rush, Technoboy ect) Op white komen denk ik zeker Jean, Armin, Joop en maybe zelfs wel Tiesto
White
Ricky Rivaro
Jean
Armin
Tiesto
Gielen
Black
Michel de Hey
Marco V
DJ Rush
Techno Boy
Dana |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Gielen vind ik persoonlijk arrogant.
- hij draait echt zo vaak dezelfde nummers (Twisted, Reach Me)
- gooit altijd dezelfde accapella's in zijn set (what the enzo)
- hij begint op Jean te lijken met zijn gescratch (wat overigens ook niet lukt :D )
- er zit totaal geen lijn in zijn sets
- zit er meestal dik naast met erin plaat erin mixen (zie afgelopen TE de overgang van track 1 naar 2) |
kijk iemand die kan vertellen wat dr mis mee is, arrogant, ik heb zo'n programma gevonden, gingen ze hem volgen voor met z'n voorbereiding voor iets van sensation of weet ik veel wat, dat arrogant, dit viel wel mee volgens mij, misschien deed ie ff extra aardig, twisted en reach me, ik denk dat er zat dj zijn die hun favo tracks bijna iedere keer draaien, oke deze zijn best herkenbaar, accapella's, ik ken maar 2 sets van gielen, TE 2002 en nog een, vond ik best aardige sets, geen (extra) vocals daarin, maar begrijp je wel, aan dat soort dingen erger ik me ook altijd, jean vind ik nix, die vind ik pas arrogant, scratchen, wat scratcht ie dan, stukkies tekst of verneukt ie de melodie? kan ie allebij beter niet doen, geen lijn, de sets die k gehoord heb vond ik oké, verkeert mixen ONVERGEVELIJK :mad:
kortom de sets die k gehoord heb vind ik oké, voorderest klopt jullie commentaar aardig
gr
robin |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
mijn gok:
White
- Jean -> stond tot nu toe op elke Sensation, zal ook wel weer in 2003 het geval zijn
- Armin van Buuren -> hoort er zeker bij!
- Johan Gielen -> :rolleyes:
- Joop -> is een blijvertje bij ID&T (Trance Energy, Mysteryland)
- Rank 1 -> thema van 2003 misschien ?
- Tiesto -> hoort er ook bij!
Black
- Marco V -> zal er ongetwijfeld weer bij zijn
- Dana -> :rolleyes:
- Bas & Ram -> tussen Marco V en Dana in denk ik
- Benny Rodrigues -> upcoming man, uitstekende opener op elk feest (Mysteryland, Innercity)
- Mauro Picotto -> verdiend idd een herkansing
oh ja, de megamixes vergeten..... |
ja jean en tiesto back 2 back 2 uur lang :P w0000ttt wheheh .
ze mogen wel weer eens wat vernieuwen indd. dus geen gielen jean of rank 1? |
|
|
| New Wave |
W$t
Jean 5 uurs set :p
Joop
Gielen
Bl$ck
Marco V
Picotto
Luna
TechnoBoy
Dana |
|
|
| magrec |
| Ach ja het wordt nooit meer zoals de 1e met sven vath, carl cox, judge jules en tiesto (oja en jean) dat ik ook naar de 2e editie ben gegaan was een grote fout. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|