return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)

robin
ik noem marnix een totaal onbekende, ik vind dat ze de 'megamix' :rolleyes: beter kunnen vervangen door een nieuw talent,

ik heb dat report van snugle gelezen, ziet dr echt mega vet cool te gek gaaf uit (:D)

nee ik kom dr niet in, mag k dr dan geen mening over hebben?

bedenk ook ff dat een kaartje voor mayday 43 euros koste he ;)
Partyhardy!
Nooit van Marnix gehoord; lees ff een paar posts terug van mij daar schrijf ik dus dat hij lekker draaide op Convertible, prima opwarmer!! :mad: :cool: :)
quote:
Originally posted by moogwai
Alleen jammer van Gielen (jullie weten wel dat ik nooit iets negatiefs over Gielen zei in het verleden :D)... zijn "nieuwe" style vind ik echt niks........ en de Svenson & Gielen sound vind ik onderhand wel erg uitgemolken. Vroeger draaide Gielen altijd wel leuke plaatjes maar de laatste tijd valt hij echt tegen.

Die nieuwe tune Delerium - After All (Svenson & Gielen Remix) is echt waanzinnig vet! jammer dat hij hem niet op Qontact draaide! :(

quote:
Originally posted by JunKX
Pffff wel aardig? Ik vind het pure crap. Te voorspelbare line-up...
2. Marco V op White & Benny Rodriguez op Black? Is dat een grapje? Techno op white en Groove op Black? Have they gone loco?
(Ja ik weet dat Marco V ook trance kan draaien (en dat vroeger veel deed blablabla) maar zijn nieuwe sound is toch meer richting in de richting van techno tegenwoordig....)

Benny Rodriguez kan onwijs beuken hoor! dat deed hij bijvoorbeeld op Innercity en op X-ces in de Las Palmes vertelde Tijs me dat hij ook lekker stond te beuken! :) :cool:
Ze hebben er echt wel over nagedacht daar bij ID&T!
snitz
Basvh en ik zijn van plan om naar de white edition te gaan. Lineup ziet er idd lekker uit zeker voor een dag na je verjaardag, dat vraagt om een feesje. Dus ik denk dat wij van de partij zijn!!!
Blik
het is bij sommige mensen ook nooit goed, zit iedereen vorig jaar te zeuren dat ze gewoon de beste Nederlandse DJ's op Sensation moeten laten draaien. Dan doen ze dat (muv Tiesto) en dan beginnen ze te zeiken dat Marnix opent....

Marco V draait trouwens op White omdat die dat zelf graag wilde (zei een gozer van ID-T op MTV vanmiddag)
robin
quote:
Dan doen ze dat (muv Tiesto) en dan beginnen ze te zeiken dat Marnix opent....

of over de prijs :rolleyes:

*knarst met zijn tanden*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland