|
|
| -=Freezel=- |
geen eens dj Jean :rolleyes: :D
white ziet er goed uit, alleen Marco V had wel af mogen sluiten |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Goh ik ben het eens een keertje eens met magrec ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
K*T, te laat!
Maar goed, ik ben er niet echt over te spreken.
White is gewoon een vermagerde versie van Qontact en Black.....wie wil daar nou 60 pleuro voor geven?
/Edit: Marnix? Wies dat? |
|
|
| Partyhardy! |
Ik vind de white edition erg goed :)
Ik heb Marnix horen draaien op Convertible en was erg te spreken over hem. Beste set die avond, gewoon lekker om mee te beginnen, en om een goede sfeer te creëren :gsmile:
Ferry en Armin gewoon helemaal TOP! :cool:
de megamix vind ik persoonlijk niet zo tof altijd, ik zie liever een dj aan het werk, maar vorig jaar werden de megamixen goed ontvangen door het publiek dus wie weet dit jaar ook iets verrassends :cool:
Marco V super! en Johan Gielen ook niet slecht! m.a.w. toffe line-up! :) en het voordeel ten opzichte van Qontact is dat de dj's nu elk meer tijd hebben dus een beter "verhaal" ten gehore kunnen brengen! :D :)
De black edition is niets voor mij. |
|
|
| Nielz |
White is wel leuk, op Gielen na, als je van trance houdt. Bij de black editie zou ik voor die minimix de Arena ontvluchten. Echt ongelooflijk weer hoor. Benny & Michel draaien nou niet bepaald harde techno. Takkyu Ishino heb ik nog niet horen draaien, maar uit de verhalen van shockers was op te maken dat het niet echt geweldig was. Maar goed, geef de man een kans :) Maar om deze 3 nou naast dana te zetten. Ik word er persoonlijk een beetje moe van. Elk feest mag ze weer haar hoofd laten zien, en weer mag blijken dat harthouse en techno niet samengaan, maar goed, bij sensation draait het gelukkig niet om de line up :rolleyes: :o
Ohja, niet dat ik hier ooit heen zou gaan hoor :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|