return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Binnenkort op Veronica; God is a DJ

-TAIS-
quote:
God is a DJ

Top DJ's op de voet gevolgd

Dancemuziek leeft meer dan ooit tevoren. De wereld lijkt zich massaal tot grote dancefeesten te hebben bekeerd. Sterker nog, er worden meer feesten gegeven dan dat er popconcerten zijn. De halfgoden die aan het hoofd van deze party's staan zijn de DJ's.

Sensation en DanceValley trekken minstens 50.000 bezoekers per keer en LoveParade in Berlijn zelfs 1 miljoen. Maar een dancefeest bestaat slechts bij de gratie van de DJ’s. Hoog verheven boven de dansende en zwetende menigte zijn zij de halfgoden die de energie verspreiden. Hoe leven deze nieuwe helden? Is het een wereld van seks, drugs & dance? Van verre reizen en dure hotels? Wat voor mensen zijn het, die godenzonen die met hun meeslepende muziek dansliefhebbers tot grote hoogten weten op te zwepen? Wie zijn de grootste DJ’s van nu? Wanneer ben je een DJ en hoe wordt je dat eigenlijk? Hoe maak je een goede plaat? Wat verdienen ze? Hoe leven ze en wat doen ze overdag? Hoe zit het met groupies en XTC?
In ‘God is DJ’ is een aantal giganten op de voet gevolgd. Alle ins & outs, de feiten en de fictie achter de legendes van de dance, komen uitgebreid aan bod. De serie is geheel gewijd aan het leven en werk van de muziekgoden, en het randgebeuren in de dancewereld.

In elke aflevering worden twee of drie DJ’s gevolgd in hun werk en/of dagelijkse bezigheden. Een terugkerend item gedurende de afleveringen is het Nederlandse zeer succesvolle dj/producers-duo Zki & Dobre. Andere DJ’s die in het programma aan bod komen, zijn onder anderen DJ Roog en DJ Lisa Lashes.

Vanaf 20 maart elke donderdag om 21:30 uur (Veronica)

Bron: Clubcharts.nl

Ik ben benieuwd! Ik ga zeker kijken!
Optimus
had t vandaag gezien op de site van Veronica, ga ik zeker wel kijken:)
Akira
zeker wel lachen om te zien
eieregooie
Zal wel flutprogramma zijn... Maar kben wel nieuwsgierig :D

Roog doet ook mee? En dat terwijl 'ie overspannen is...

[edit]
Ow, laat maar... tis op donderdag... dam werk ik altijd...
[/edit]
Chicane
Of iD&T copy paste van clubcharts, of vise versa.. maar las het op ID&T iig. Lijkt me wel leuk, aangezien The DJ's geen drol meer voorsteld dan een hossende menigte en rondborstige vrouwen. Axe Nightguide was alles behalve interesant en informatief. Dan had je op de box ook zo'n wannabee programma wat ik vaker gemist heb dan gezien :)

Afijn, ik ben benieuwd, moet heel dat veronica meuk nog opzoeken op de tv, ben beniewd naar de erotiek ghehehe :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland