return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
De Geschiedenis van House

Kamaya
Interessant stuk man!!!

weer een hoop bijgeleerd!
New Wave
Top stukkie.
Volgens mij staat er niet in dat Hardcore begon bij illegale underground feesten voor homosexuele mensen in Chicago.
Daarna zijn wat jongens uit Rotjeknor naar Amerika gegaan en hebben het mee terug genomen naar Nederland.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by magrec
ergens op het internet kun je 1 video in 2 parts bekijken waar de oude helden uit begin jaren 80 hun verhaal doen met bijbehorende beelden erg leuk :)

Er tourt toch ook zo'n film wereldwijd in de bioscopen. Nou kan ik alleen ff niet op de titel komen :/ Het is ook nog niet zeker dat ie naar Nederland komt. Misschien is het wel dezelfde als jij bedoelt, in deze film komen namelijk ook de "grondleggers" van de house scene aan het woord.

GreetZ, DC

[EDIT]btw laatst in de matrixx kwam tijdens een van benny rodrigues' vele toegiften nog pullover voorbij. Damnit ik heb nog nooit zo staan springen op maandagochtend om 4:00 :D[/EDIT]
magrec
Nee die film bedoel ik niet.
arj1o1
kun je gedachte lezen ofzo, dit heb ik dus net nodig en heb ik gisteren voor gezocht op TA

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland