|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zou tof zijn als de winnende mix op zilver uit kwam :D Ken iemand zo iets regelen eigenlijk? |
ja maar dan moet er wel een haalbaar rendement zijn, denk niet dat ze daarmee akkoord gaan. Of het moet knallerharde hardhouse mix zijn hehe, en dan nog weet ik niet of ze het wel doen |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zou tof zijn als de winnende mix op zilver uit kwam :D Ken iemand zo iets regelen eigenlijk? |
Nou...je kan bij de frs een CD laten uitbrengen....500 exemplaren :D
Over de contest...ik wil dit keer eigenlijk ook wel meedoen :) Zal dan geen trance worden wat de meesten doen maar eerder een techhouse / techtrance setje. Maar eerst moet ik nog altijd de software van mn MD aan de praat krijgen :whip: |
|
|
| Switch |
| jezus wanneer komt het in jullie botte koppen op dat het om het resultaat gaat? en niet om hoe het gedaan wordt. en geloof me als ik zeg dat het helemaal niet zo makkelijk is zoals chicane zegt. met Traktor heb ik alle automatismes uitstaan, en ik doe alles manueel en realtime. niks geen geschaaf. jullie piepen te veel over de verkeerde dingen |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus wanneer komt het in jullie botte koppen op dat het om het resultaat gaat? en niet om hoe het gedaan wordt. en geloof me als ik zeg dat het helemaal niet zo makkelijk is zoals chicane zegt. met Traktor heb ik alle automatismes uitstaan, en ik doe alles manueel en realtime. niks geen geschaaf. jullie piepen te veel over de verkeerde dingen |
hm :) |
|
|
| Chicane |
Traktor is voor heikneuters :D
VTT is het meest realistische mixprogrammatje wat er te verkrijgen is en dat zou dan als enige mp3-mix meuktooltje gebruikt mogen worden omdat er totaal niks gesteggeld mee kan worden :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|