|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by robin
wat is dr die vorige keer gebeurt dan? |
Toen heb ik gewonnen :D
| quote: | Originally posted by robin
zijn de mix-en van de vorige contest dr nog?? |
Euhhh... mijne wel ja... HIER
Maarre... 't lijkt mij een beetje vroeg nog ja... Je ziet wat er bij die internationale compo gebeurt... De ene compo na de andere... in 2 uur zit die compo vol... Vervolgens is de helft van de mensen te laat met uploaden en laat de jury weinig tot niks van zich horen... oftewel... er komt weinig meer van terecht door gebrek aan motivatie...
Dus ik zou zeggen verpest ut niet en doe ut niet te vaak... 2 keer per jaar is ZAT IMO...
En ja, tuurlijk wil ik me titel zo lang mogelijk houwe :D :p Hehehe... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Switch
siesta het gaat om het resultaat, niet hoe je het doet
de meeste cd's worden gewoon door arjan rietvink productions gemixt met de computer hoor, bijna niks met platen |
Sja, da's het punt... Met de computer kan ik ook een perfecte mix maken... Probleem is alleen dat het dan OF niet real-time is OF je hebt zoveel gadgets en snufjes en dingetjes dat het te automatisch gaat... Kzeg niet dat het niet moeilijk is, maar het is een andere discipline, andere tak van sport...
Beetje appels met peren vergelijken dus eigenlijk wanneer je mp3 mixen en "gewone" mixen in 1 compo stopt...
Maja, da's mijn idee... |
|
|
| Chicane |
Dan krijg je van die ubersimpele traktor 'Horney Bjorny' mixjes, je stelt een playlist samen en het programmatje doet de rest, jonge jonge wat een kunst.
Krijg ik nu ook geflame over me heen als ik mee wil doen en ik geen trance draai? Wordt er dan serieus gejureerd ook al is de stijl alles behalve kaas en vrolijke riedeltjes? |
|
|
| MorrisWest |
Maarre, een mix draaien middels VTT en een extern mengpaneel is toch net zo "live" als met vinyl? Ik bedoel: ik ben een mp3jay (and I'm proud of it :toocool: ) en als ik een mix in elkaar draai, doe ik dat in 1 take, zonder na die tijd te gaan schaven.
[niet dat ik mee zal doen hoor, heb pas sinds augustus een paneel en moet nog veel leren] |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Krijg ik nu ook geflame over me heen als ik mee wil doen en ik geen trance draai? Wordt er dan serieus gejureerd ook al is de stijl alles behalve kaas en vrolijke riedeltjes? |
Ik heb vorige keer ook met een set van allesbehalve tance meegedaan. Kreeg daardoor geen slechtere commentaren ofzo (dat kwam tenminste zo op me over ;))
Over nu alweer een compo. Vind het ok dat er nu alweer over nagedacht wordt, duurt toch weer een tijd voor het zover is. Maar op dit moment heb ik weinig tijd, maybe tegen de tijd dat de compo begint wel. Heb er iig wel zin in.
GreetZ, DC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|