|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ach ja totdat het zover is:) |
True :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MorrisWest
Daarentegen: vijf jaar geleden was het draaien met cd's volledig not done. En moet je nu eens kijken: een of andere Tiesto (en met hem vele andere prof DJ's) draaien met cd en sommigen zeggen zelfs dat cd de toekomst heeft. In het licht daarvan vraag ik je: wat is het verschil tussen een cd en een mp3? :conf:
|
De enige reden dat op dit moment door DJ's als Tiësto, Marco V, Armin etc... CD's gebruikt worden is dat ze zo hun nieuwe producties kunnen testen op het publiek, zonder dat ze daarvoor duur een plaatje hoeven te laten persen...
Ergens in mijn leven heb ik de keus gemaakt niet met vinyl te gaan draaien. Was een hele makkelijke keuze om te maken, inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen (niets lulligs aan hoor).
Ik weet niet wat jouw levenssituatie is, maar ik vermoed dat je zelf ook nog wel eens op dat punt komt te staan: word ik DJ en doe ik het goed, dus geef ik al mijn geld daaraan uit, of zijn er andere dingen in het leven die (ook) heel belangrijk zijn? ;) |
Dat punt hoop ik zo lang mogelijk uit te stellen :D Maar als je voor het een kiest moet je niet gaan lopen zeuren dat je het ander niet hebt natuurlijk :)
Trouwens erg goeie mix in de laatste contest Eieregooie. Genieten!
|
Tnx! :D |
|
|
| DjRV |
ben zelf ooit met vtt + extern mengpaneel begonnen..wat een zooi draaden hey over me buro:)
maar mp3 mixen en vinyl zijn 2 aparte afdelingen..
anyway,ik doe mee |
|
|
| M_Peror |
Euh... dit ex-jurylid is nog aan het bijkomen van de vorige keer.... :D
Maarreh, als je het over een tijdje nog eens zou doen, ben ik waarschijnlijk wel weer van de partij |
|
|
| DJ_Siesta |
durfen jullie nog?
heb er anders nu wel oren naar zegmaar |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|