return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
James Holden 5 april

Dj P.A!
Tack James för en underbar kväll!!
Han spelade ju helt underbar trance. Precis sån trance som det kändes som Tiesto gillar men inte vågade spela på fokused. Tack än en gång James! lyckades även få snacka ett par ord med underbarnet.
RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Tack James för en underbar kväll!!
Han spelade ju helt underbar trance. Precis sån trance som det kändes som Tiesto gillar men inte vågade spela på fokused. Tack än en gång James! lyckades även få snacka ett par ord med underbarnet.

ballt. exempel på låtar han körde? :D
Aendy
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Precis sån trance som det kändes som Tiesto gillar men inte vågade spela på fokused.

Öhh...?
SteveTranz4ever
Jag vet inte hur pass mycke trance det var ... fick uppfattningen att det var mest progg... men iaf... hans mixar var riktigt bra faktiskt jag hörde nån grov miss och sen så tog strömmen nångång på slutet när han typ hade bara 10-15 minuter kvar att spela... han såg ut som ett frågetecken :)
Den mannen är smal, äntligen så vet man att man inte är smalast i klubb världen :)

Jag hade hela sköj iaf :) Fick träffa den mystiske Whiterussian också... mycket trevlig kille där! Hälsade även på singularity... sorry minns inte dit namn, är totalt as kass på namn vilket får mig att tänka på att jag fan inte kan nämna ett enda låtnamn som Holden lirade även om jag kände igen fler.... ja förutom en James Holden - Nothing i nån typ av remix.

.../ Steve
WhiteRussian
Jag var väl sådär halvnöjd med musiken, trance var det väl inte direkt, ;)

Tycker Holden hade svårt att bygga upp ett helt set, kändes som han blandade riktigt skön prog med en del skumma låtar, förstår varför han kanske inte är känd som någon grym DJ. Men en del låtar han spelade var riktigt sköna.

Det var kul att träffa Steve dock, trevlig prick, ;) Du får fundera på Trance Nation i Göteborg grabben, :)

Helt ok kväll, men nästa gång på GK kommer bli den bästa, Guy Ornadel! :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden