|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Kan ingen som är insatt hjälpa mig med ett svar på denna fråga? | Träffade på Jake igår på Berns och snacka lite om det... han säger att han brukar lira som Orkidea ungefär.... när han lirade på Lovely Day för nåt år sen så digga jag det inte så starkt men om han lirar som Orkidea gjorde på Fokused festen förra helgen så kommer jag att njuta som FAN
ps. håller med James Holden - Nothing (Returning 93 Mix) är verkligen bra.... Tiesto körde den på Fokused för den som misa det |
|
|
| WhiteRussian |
Hörde också Holden för nåt år sedan på Loveley Day... ingen höjdare då faktiskt. Han är juh inte direkt känd för att vara världens bästa DJ heller... :rolleyes:
Men det ska bli kul att se han igen, förhoppningsvis kan han överaska och visa att han är en mycket bättre DJ än vad hans rykte säger... ;)
Är väl där vid 23:00 så man hinner höra Raymond lira lite... ska hugga tag i dig om jag ser dig idag Steve, Factory var alldeles för stort för att jaga rätt på folk, lyckades tappa bort alla jag kom med flera gånger för att sedan hitta dem och tappa bort dem igen, :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Hörde också Holden för nåt år sedan på Loveley Day... ingen höjdare då faktiskt. Han är juh inte direkt känd för att vara världens bästa DJ heller... :rolleyes:
Men det ska bli kul att se han igen, förhoppningsvis kan han överaska och visa att han är en mycket bättre DJ än vad hans rykte säger... ;)
Är väl där vid 23:00 så man hinner höra Raymond lira lite... ska hugga tag i dig om jag ser dig idag Steve, Factory var alldeles för stort för att jaga rätt på folk, lyckades tappa bort alla jag kom med flera gånger för att sedan hitta dem och tappa bort dem igen, :p | Ja det tycker jag du ska... ses då...
föresten... nån som vet när Holden går på ? |
|
|
| WhiteRussian |
| Min gissning är att han börjar spela 00 eller 01..troligen 01 och kör då de sista två timmarna... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har lagt upp ett set med han på SWETA ftp kontot
James Holden - Global DJ Broadcast (party931) 24-02-2003.mp3
Fast själv lyssnar jag just nu på torsdagens ASOT
http://tranz.mine.nu:8000
så BRA !!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|