return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Bekräftelse-Gielen till Jönköping

Vizay
hmm förstår er lite att ni vill ha 18 uppåt....håller med steve om att de va lite för mycke "fjortisfasoner" på senaste voyage...

samtidigt e jag under 18 själv så de där e ju lite knepigt...jag vet hur de e när man missar alla stora feta grejer för att man inte e 18 osv...

man kanske helt enkelt får fixa nån bra metod att motverka fel sorts typer på festerna så skulle ju gränserna funka bra :)
WhiteRussian
Fan, GTR och Pulsar...jag vill lätt gå alltså.

Men...det är juh fan 16! Pallar inte ens 18 årsgränser längre, så det blir nog inget.

Fan ska dem spela i Jönköping för, ute på landet juh, ;)
Gaby
Ok att komma ut lite från Sthlm men inte när det är 16... 18 kan kännas lite ungt ibland så 16 är nog typ *öh hur ska man säga det här då?* barnkalas med glowsticks och lite för mycket neon?

Klart det finns 16-åringar som är mogna och roliga att festa men inte en hel fest med folk under 18!! Det är ju skillnad på folk som har varit ute och festat i några år och dom som precis kommit ut från knattediscot...
mindshooter
Tycker det är helt ok att folk inte tykcer det är kul med 16 års fester... men folk som säger att sådana fester inte bör finnas har jag ingen sympati med alltså...dom behöver oxå möjligheter till att festa! Inte för att någon just här har sagt något sånt..bara för att visa var jag står :)

Tycker själv det ska bli skönt med 18 i mars...inte minst för alkoholen :)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
Tycker själv det ska bli skönt med 18 i mars...inte minst för alkoholen :)

Överskattat. ;)

Finns roligare substanser att leka med...ho ho ho... :crazy: ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden