return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Voor de DJ's onder ons

SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Massive
voor sommige "DJ's" draait t nu eenmaal alleen om t draaien van NIEUW NIEUW NIEUW spul :) en worden de echte klassiekers vergeten.. welke grote dj draait er nu nog veel classics

Kevin Saunderson! Net weer 2 leuke setjes van hem gehoord. Hij draait daarin ook wel classic, oa. Devilfish in eentje :D
Mister_Michel
Wat voor zin heeft het om hier met jullie om te discussieren, jullie snappen/weten duidelijk niet hoevaak Age of love hier gespeeld is, voor de rest zuigen jullie vanalles uit je duim.

Ik heb nooit gezegd dat Age of Love de titel klassiek niet waard is, dat zeg jij.

Ik heb ook niet magik 1 en space age 1 niet meer mogen gedraaid worden, als je mijn vorige post leest zou je dat misschien geweten hebben.
DjRV
mja naja sorry hoor maar dat zegt meer over de dj's daar dan over het nummer
Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.

Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen

Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet

*genieten*
Mister_Michel
quote:
Originally posted by DjRV
mja naja sorry hoor maar dat zegt meer over de dj's daar dan over het nummer

T'is niks, je weet niet beter.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland