return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Voor de DJ's onder ons

total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hmmm als in: Ligt eraan welke muziekstyl cool is op dat moment?

Ja maar t mag niet te oud zijn he, want das nooit cool :p
magrec
Ik snap trouwens ook niet dat je age of love kunt vergelijken met zombie nation...
Eye-Riz
you got my point magrec :)
dat is ook waarom ik denk dat Mr Michel mij niet begrijpt... ;)
DJ_Massive
voor sommige "DJ's" draait t nu eenmaal alleen om t draaien van NIEUW NIEUW NIEUW spul :) en worden de echte klassiekers vergeten.. welke grote dj draait er nu nog veel classics
Mister_Michel
quote:
Originally posted by New Wave
Mister Michiel........kan je wel wijs lullen dat je al 13 jaar mee draait daar in het zuiden maar ik hoor van vele mensen dat ze ouwe platen zeker niet afschrijven.

Dat een plaat niet meer gedraait mag/kan worden omdat het oud is blijft een stomme sukkelige opmerking.
Als ik een techno klassieker (bijv Richiw Hawtin - Orange)hoor dan komen bij mee zeer leuke emoties los waardoor ik steeds in een prettigere sfeer kom.

Ook oude platen kunnen voor mensen nieuw zijn.
Denk aan de nieuwe generatie clubbers, ze hoeven niet altijd nieuw spul te horen.
Wat Iris ook al zei, als muziek tijdloos is heeft het altijd wel een toegevoegde waarde. Een herkenningspunt van een aantal jaren terug is gewoon zeer bevredigend.

Ik heb het ook niet over oude platen, ik heb het over Age of Love. Natuurlijk mogen klassiekers zoals suburban strain, for an angel, Orange... er wel eens tussengesmeten worden. Maar hier in België is Age of Love al grijs gedraaid en als het gespeeld werd (door een andere dj uiteraard) merkte ik toch dat bijna niemand er op reageerde, de sfeer zakte wat weg.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland