|
|
| DJ_Massive |
OPTIMUS b33r
kom in het vervolg eens OVERDAG online aap :) |
|
|
| eieregooie |
| Ey Massive... waar bemoei je je mee man? Toen Age Of Love uitkwam was jij nog nie eens geboren joh :p ;) |
|
|
| DJ_Massive |
fek joe!
ik heb mn achterstand later ruimschoots ingehaald :p |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Ik heb het ook niet over oude platen, ik heb het over Age of Love. Natuurlijk mogen klassiekers zoals suburban strain, for an angel, Orange... er wel eens tussengesmeten worden. Maar hier in België is Age of Love al grijs gedraaid en als het gespeeld werd (door een andere dj uiteraard) merkte ik toch dat bijna niemand er op reageerde, de sfeer zakte wat weg. |
Kijk, dat is al het verschil... ik vind de platen die jij noemt geen klassiekers.
Reken maar dat als ik Age of Love draai op een Nexus, dat het dak eraf gaat! Mocht je denken dat dat dan maar landelijk is: afgelopen zomer in Italië in de bergen deed ie het ook prima! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.
Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen
*genieten* |
AUW, wat ben ik het hier ontzettend mee eens!!!!
[edit]ik zal het even toelichten: de meeste remixen zijn bout, en voegen NIETS toe, doen alleen maar afbreuk aan het origineel. Ik zeg niet alle, maar wel de meeste. Als die kans dus al zo groot is dat het bout is, stop dan de energie in een nieuw nummer (maar nee, dat is teveel moeite, bovendien niet gegarandeerd succes) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|