return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Voor de DJ's onder ons

New Wave
quote:
Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.

Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen

Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet

*genieten*

Met een remixje verdien je geen vette bakken met geld ouwe.
Een plaat in een andere vorm kan heel verassend en leuk zijn voor mensen die niet zo erg in de scene verdiept zijn als vele van ta.com
Sommige remixen vind ik ook bagger maar vele zijn wel goed.
Als er extreem veel van geremixed worden heeft het bijna geen waarde.
Maar remix is niet zo'n ramp
DjRV
new wave lekker ding:)
total woot
quote:

Originally posted by magrec
Ik snap trouwens ook niet dat je age of love kunt vergelijken met zombie nation...

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Die heb ik ook niet vergeleken, ik zei gewoon dat dat alletwee platen zijn die hier grijs gedraaid zijn.

Eeeh, nou wil ik niet miereneuken ofzo, maar als je zegt dat die 2 platen iets gemeen hebben, dan vergelijk je ze.

(En ga nou niet zeggen dat dat niet zo is, ik heb er nl. meer colleges over gehad, dan dat jij (mister michel) hier posts hebt:D:D:D).

Mvg.
WooT
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
Eeeh, nou wil ik niet miereneuken ofzo, maar als je zegt dat die 2 platen iets gemeen hebben, dan vergelijk je ze.

(En ga nou niet zeggen dat dat niet zo is, ik heb er nl. meer uren college over gehad, dan dat jij (mister michel) hier loopt te posten).

Mvg.
WooT

Miereneuker!:thepirate :D
total woot
wie ik? :D:D:D

ps. ga slapen lul! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland