|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.
Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen
Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet
*genieten* |
waarom zouden oude classics niet geremixed kunnen/mogen worden? als zo'n nieuwe remix maar iets toe te voegen heeft, of zelfs beter is dan de original, dan is er toch niks mis mee. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Wat voor zin heeft het om hier met jullie om te discussieren, jullie snappen/weten duidelijk niet hoevaak Age of love hier gespeeld is, voor de rest zuigen jullie vanalles uit je duim.
Ik heb nooit gezegd dat Age of Love de titel klassiek niet waard is, dat zeg jij.
Ik heb ook niet magik 1 en space age 1 niet meer mogen gedraaid worden, als je mijn vorige post leest zou je dat misschien geweten hebben. |
en dan noem je Suburban Train wel een klassieker? als er nou een plaat (te) vaak gedraaid wordt.... welke dj draait er tegenwoordig nou nog vaak Age of love, die plaat is helemaal niet zo grijs gedraaid, zet m op en de hele zaal gaat plat:p |
|
|
| Chicane |
Gister was HouseQlassics dus op ID&T Radio, die hele toko zat vol met mensen dik te genieten op nummers als:
Secret Cinema - Timeless Altitude
Cherrymoontrax - House Of House
DHS - House Of God
Tom Wilson - Technocat
Speedy J - Pullover
Fingers Inc - Can You Feel It
Yves DeRuyter - Dominator
Jens - Loop And Things
Drax - Amphetamine
Hokus Pokus - Hokus Pokus
The Witchdoktor - The Witchdoktor
Underworld - Born Slippy
Dus het kan gewoon, waarom zou je in godsnaam zulke platen niet meer erop mogen leggen? Heel dat gebouw stond op zijn voegen te schudden man :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kevin Saunderson! Net weer 2 leuke setjes van hem gehoord. Hij draait daarin ook wel classic, oa. Devilfish in eentje :D |
ja dat is waar, to be honest zat ik te denken aan de bekende dj's onder t grote publiek (tiesto, armin etc dus) :rolleyes: sorry! |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Gister was HouseQlassics dus op ID&T Radio, die hele toko zat vol met mensen dik te genieten op nummers als:
Secret Cinema - Timeless Altitude
Cherrymoontrax - House Of House
DHS - House Of God
Tom Wilson - Technocat
Speedy J - Pullover
Fingers Inc - Can You Feel It
Yves DeRuyter - Dominator
Jens - Loop And Things
Drax - Amphetamine
Hokus Pokus - Hokus Pokus
The Witchdoktor - The Witchdoktor
Underworld - Born Slippy
Dus het kan gewoon, waarom zou je in godsnaam zulke platen niet meer erop mogen leggen? Heel dat gebouw stond op zijn voegen te schudden man :D |
eens!
als ik die strings van Age of Love door een heel groot soundsystem zou horen zou ik wel ff flink kippevel krijgen :thepirate |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|