return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
BeLLiE @ TeQnology Talentroom!!!! Woohoo!!

raoel
Bellie, with TeQ on the DeQ :D
raoel
En Bellie, hoe was het?

Ging het goed?
Hoe reageerde het publiek?
Kippenvel?
een stijve piemel? :p
Bellie
Oow men!! Het was echt zoooo ing vet man :toothless
Ik kwam om 00:15 aan ongeveer. Meteen de talentroom gekeken en die zag er al erg vet uit moet ik zeggen. Toch wel veel aandacht aan besteed.Dat was de vorige keer wel anders. Het was alleen niet zo druk maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Vlak voor 1 uur begon het ineens drukker en drukker te worden. Ik kon het haast niet geloven,maar toen ik de 1ste plaat op de draaitafel legde en begon was de zaal echt bomvol. en de sfeer kwam er ineens goed in. Ik kon mn ogen niet geloven gewoon. :). Alle handen de lucht in.Op een gegeven moment begon de hele zaal gewoon mn naam te schreeuwen.hehe. kippenvel over mn hele lijf natuurlijk..Ik heb een uur lang van elke seconde genoten. Vond het echt jammer dat het uurtje weer voorbij was. Was wel lullig voor de dj die na mij kwam want zodra ik klaar was stroomde die zaal weer leeg. Wat daarna gebeurde was echt TE lijp gewoon. Ik heb nog nooit zoveel handjes gegeven nadat ik had gedraaid.damn :D haha.

Voor de rest gewoon een vet avondje gehad!

Ow en over die stijve piemel........ HELL YEAH!!! :D :D
Teal'k
Woeii, klinkt erg vet, en zal ook wel kicken zijn geweest! Als je er dan ook nog een goed gevoel aan overhoudt (dat je goed gedraait hebt), dat zal de avond zekers compleet maken!! woei, phat :)
robin
zeker geen mogelijkheid voor ons om die set alsnog te horen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland