| SteveTranz4ever |
Vi som var på Trance Energy vet ju hur jävla bra det var !
Äntligen finns chansen att återuppleva en gnutta av det i alla fall & för dom stackare som inte var där får en chans att se en glimt av hur det såg ut ;)
Först ut från mainstage
::Johan Gielen::.

Längd::. 25.31 minuter
Fil Storlek::.553Mb
::Cosmic Gate::.

Längd::. 32.09 minuter
Fil Storlek::. 675MB
::Tomcraft::.

Längd::. 13.43 minuter
Fil Storlek::. 295Mb svcd
::Kai Tracid::.

Längd::. 11.44 minuter
Fil Storlek::. 242Mb svcd
Filerna kommer snart att finnas tillgängliga även i DivX (halva storleken)
Kolla in på denna sida eller på FTPn kommande dagar för att kunna få reda på och ta hem näst kommande filmer
Tomcraft
Cosmic Gate
För att ta hem det hela så kan ni surfa in på ftpn via denna adress
ftp://trance:energy@tranz.mine.nu:7171
Eller så anväder ni ett FTP program med dessa login uppgifter
Adress::. tranz.mine.nu
Login::. trance
Passw::. energy
!!PORT!! 7171
Till en början kommer FTPn vara nerstängd nattetid för att rendera nästkommande filmer.
Övriga konton som SWETA kontot kommer tillsvidare vara nerstängt för att ge så mycke bandbredd till detta konto.
För bästa bild kvallitet tycker jag ni ska använda er av Power DVD spelaren, med den kan ni dessutom ta snapshots om ni vill ha en bild från filmen.
För många kan dessa filmer vara alldeles för stora, så eventuellt kan jag bränna ut och ta med mig kopior på CD till Voyage nu på fredag eller nån annan fest. Skicka mig i sånt fall ett PM.
Ni kommer märka att bilden är rätt skakig men så blir det om man har 25´000 personer på ett och samma dansgolv, lägg till där att jag ofta höll armen rakt upp för att kameran skulle kunna filma över folket och därför inte heller visste exakt vart kameran pekade.
Jag har valt att få med så mycket som möjligt i dessa videos och att så mycket som möjligt använda mig av äkta musik... alltså den som spelades på filmen, för nu i efterhand har jag synkat in och lagt på orginalmusiken från radio ripparna. Vill ju inte vinkla eller förvränga verkligheten ;)
Feedback & komentarer är mycket uppskattat... :gsmile:
... Enjoy the trance :) / Steve me kameran :gsmile: |
|
|