return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy Film by Steve
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Vi som var på Trance Energy vet ju hur jävla bra det var !
Äntligen finns chansen att återuppleva en gnutta av det i alla fall & för dom stackare som inte var där får en chans att se en glimt av hur det såg ut ;)

Först ut från mainstage
::Johan Gielen::.

Längd::. 25.31 minuter
Fil Storlek::.553Mb

::Cosmic Gate::.

Längd::. 32.09 minuter
Fil Storlek::. 675MB

::Tomcraft::.

Längd::. 13.43 minuter
Fil Storlek::. 295Mb svcd

::Kai Tracid::.

Längd::. 11.44 minuter
Fil Storlek::. 242Mb svcd

Filerna kommer snart att finnas tillgängliga även i DivX (halva storleken)

Kolla in på denna sida eller på FTPn kommande dagar för att kunna få reda på och ta hem näst kommande filmer
Tomcraft
Cosmic Gate

För att ta hem det hela så kan ni surfa in på ftpn via denna adress
ftp://trance:[email protected]:7171

Eller så anväder ni ett FTP program med dessa login uppgifter

Adress::. tranz.mine.nu
Login::. trance
Passw::. energy
!!PORT!! 7171

Till en början kommer FTPn vara nerstängd nattetid för att rendera nästkommande filmer.
Övriga konton som SWETA kontot kommer tillsvidare vara nerstängt för att ge så mycke bandbredd till detta konto.

För bästa bild kvallitet tycker jag ni ska använda er av Power DVD spelaren, med den kan ni dessutom ta snapshots om ni vill ha en bild från filmen.

För många kan dessa filmer vara alldeles för stora, så eventuellt kan jag bränna ut och ta med mig kopior på CD till Voyage nu på fredag eller nån annan fest. Skicka mig i sånt fall ett PM.

Ni kommer märka att bilden är rätt skakig men så blir det om man har 25´000 personer på ett och samma dansgolv, lägg till där att jag ofta höll armen rakt upp för att kameran skulle kunna filma över folket och därför inte heller visste exakt vart kameran pekade.
Jag har valt att få med så mycket som möjligt i dessa videos och att så mycket som möjligt använda mig av äkta musik... alltså den som spelades på filmen, för nu i efterhand har jag synkat in och lagt på orginalmusiken från radio ripparna. Vill ju inte vinkla eller förvränga verkligheten ;)

Feedback & komentarer är mycket uppskattat... :gsmile:

... Enjoy the trance :) / Steve me kameran
:gsmile:
dbl
fan va ballt steve... får ta och ladda ner när jag kommer hem på lördag :)
P4z!
Filmen är lätt sevärd! :D
Nyx
tracklist?
Vizay
sitter å tankar sitter å tankar...gielen e gud gielen e gud :p

haha ne nu ska vi inte bli fanatiska här...har fått hem 150 meg so far så om några timmar fåru lite feedback :D
Glorie
bra jobbat stefan :) Assnygg film! mäkta bra me ljudet.. !!!förresten, har du gått å blivit crewmember på TC eller?
Miss Proximus
jeg da tinke ok so :D

lol

it's prolly a wicked vid Steve :) Too bad I'm not in it...what am I saying: I WASN'T EVEN THERE :whip:

Hope to meet you again Steve ..LOADS of (k) and (l) :)
ShyTrance
snyggt gjort :D bra film =))
nu väntar jag förväntansfullt på cosmic gate videon ;) :D
reveal
quote:
Originally posted by ShyTrance
cosmic gate

(fin qoute va)

ser fram emot att se CG ;) :eyespop:
zamson
najs! får kolla in videon sen när jag kommer hem ;)

Vizay
OJ OJ OJ e allt jag kan få ur mig.....jag kan inte sitta still....helt omöjligt...helt sjukt!!!

finns bara ett sätt å se den här iflmen....med MYCKET högt ljud ;)

jävligt bra gjord steve, tycker inte det ser så darrigt ut ändå trots att du håller dne över allas huvuden av å till...stabilt å bra :D

nae nu måste jag kolla vidare!!! :D

[edit]

btw ball inledning, såg mycket profsigt ut :D
Glorie
exakt, introt undrar ja me över.. hur fick du till det me den trigonen typ? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement