return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 
Trance Energy Film by Steve

Vizay
kolla runt lite forum steve...finns massvis av dom...

men asså de som e essential i DivX e ju nitraten...för lite så blire blockigt men liten fil å för mycke så blire fin bild men helt jävla överstora filer...gäller å hitta en bra balans :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
kolla runt lite forum steve...finns massvis av dom...

men asså de som e essential i DivX e ju nitraten...för lite så blire blockigt men liten fil å för mycke så blire fin bild men helt jävla överstora filer...gäller å hitta en bra balans :)
Jo jag har ju vart runt å kollat men det finns så mycke info att man bara blir snurrig... man vet inte i vilken ände man ska börja... jag vill att nån säger... steg för steg så här gör du...

Vet en kille som fixar med DivX mycke bra , kanske inte lika bra som dom filmer man tankar hem men han har inte lyckats avslöja i detalj hur han gör...
ColinZeal
Skippa gärna det här med Divx o gå över till Xvid istället så slipper du bestämma dig för Hi eller Lo-motion Video.
Det ser jämt bra ut i Xvid.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ColinZeal
Skippa gärna det här med Divx o gå över till Xvid istället så slipper du bestämma dig för Hi eller Lo-motion Video.
Det ser jämt bra ut i Xvid.
Förslag på bra encoding program ? allmäna råd omkring det hela... om du vet nåt alltså :)
SWE_TRANCE
håller på att dra hem filerna nu... :)
Får väl se om Telia är snälla ikväll eller om dom slänger ut mig från deras nät efter en stund..:mad:

Ser fram emot att kolla på filmerna, kommer review sen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden