return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Trance Energy Film by Steve

Vizay
vad är det du inte får till med divX:..tycker det e ganska lätt jag :)

å om man inte vet vad någon inställning gör kan man ju alltid googla lite så brukar man hitta det :)
Dioxys
grattis steve till att release grupperna har rellat dina filmer och t.o.m. tackat dig :) rätt coolt!

såja, är det alla filmer nu då? :) eller kommer det mer?
riktigt fint jobb, men har en fråga, en tjej som är runt dig på tomcraft videon, samt att hon är med rätt mkt på comsic gate filmen med :D var hon med på tc bussen? känner igen henne :toothless
MiB
quote:
Originally posted by Dioxys
grattis steve till att release grupperna har rellat dina filmer och t.o.m. tackat dig :) rätt coolt!

klart jag va tvungen o greeta han i nfon.. =)) va ju tvungen o fråga innan vi *host*(THXiSO)*host* släppte dom på det viset.. va ju en DEL som ville ha dom.. =))

så säg till sen på icq eller nåt steve så kan jag dra upp dom releaser vi gjorde om.. är först i rar sen bin/cue så är det bara bränna med cdrwin så vipps så är dom färdiga för standalone dvd spelare =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
vad är det du inte får till med divX:..tycker det e ganska lätt jag :)

å om man inte vet vad någon inställning gör kan man ju alltid googla lite så brukar man hitta det :)
Det som är svårt är att få bra bild samtidigt som filen blir liten, får det inte mindre eller bättre än svcd... handlar nog enbart om inställningar... men vart finner man hjälp... har fan testat allt nu själv.

Hela härligt MiB... :) respekt... hörs på ICQ

Dio. vad menar du för brud ? hon blonda med rosa solbrillor eller ? För hon var inte med på bussen iaf...
Dioxys
ehe, jo, precis hon :) mumma!! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden