|
|
| [nils] |
OMG, va bra dom va! Cosmic = :eyes: :eyes:
hade dock hoppats på o få se Gielen spela "slippmat - Space [Ibiza Terrace Mix] och Fingers Burnt - Legoland [Vocal mix] eller/samt "By the way" remixen, men det var mycket bra klippt! :cool: du borde banne mig börja eget: Steve's Clipping Palace, lr nått :p ;)
förövrigt så blev ja jädra besviken. hade trott att det var mer folk (typ alla) som clubba lite mer, för de flesta stod bara still o gapade. inte vet jag, men de verkar som "vuxen fester" = BOOORING! (förutom spinnersarna [särskrivning]). fast tro dock inte att det är din film det är fel på, för den e bland dom bättre clubbing videos jag sett! :o :crazy: :eyespop:
good work, m8 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tack som fan nils :D
Det var alltså as mycke folk på TE men det var bara nog vi svenskar som släppte loss konstant UTAN DROGER.... annars var ju höjdpunkterna när dom körde klimax i låtar typ...
Det var även mer tryck på hardstage... har ju film därifrån men vet ju som sagt inte vad jag ska göra med skiten eftersom ljudet suger.... finns ju ingen radio rip från hardstage |
|
|
| ColinZeal |
Kommer det nån fler filmer från Trance Energy?!?
Filmen med Cosmic Gate är bara så BRUTALT Bra!!
:crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Kommer det nån fler filmer från Trance Energy?!?
Filmen med Cosmic Gate är bara så BRUTALT Bra!!
:crazy: | Tack som fan :D
Tomcraft kommer jag släppa imorrn typ... den ska bara renderas... |
|
|
| lotadeus |
hi steve
just try to dl your clips..i hope i can get them..cause the speed is very slow!
but we will see...
thx, Lotadeus |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|