|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Cor Fijneman kan ik elke week in de Spock in Breda horen. |
okay jij mischien wel maar ik niet...ik heb de laatste set van hem gehoord maar ja dat vond ik ook niet echt MASTER...ik vond ITWT 5 ook wel erg ok hoor maar hoorde dat die zijn stijl wat had veranderd??? |
|
|
| Donna |
Jups hij had t erover dat ie wat harder aan t draaien was,met name omdat t publiek om harder begint te vragen,ik weet eigenlijk zelf ook niet of ik t leuk vind of niet.
In ieder geval maar is kijken hoe zondag is en daarna 15 juni wildlife met hem,tiesto en dazzle,lijkt me op zich een heel leuk feest.
Maar dat het hardere werk meer popi wordt lijkt me een feit |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Donna
Jups hij had t erover dat ie wat harder aan t draaien was,met name omdat t publiek om harder begint te vragen,ik weet eigenlijk zelf ook niet of ik t leuk vind of niet.
In ieder geval maar is kijken hoe zondag is en daarna 15 juni wildlife met hem,tiesto en dazzle,lijkt me op zich een heel leuk feest.
Maar dat het hardere werk meer popi wordt lijkt me een feit |
op zich vind ik het hardere werk ook wel gaaf hoor maar moet wel trance blijven draaien en niet van die groovy club...Maar ja zal vast wel een roddel zijn dat ie meer richting die stijl ging |
|
|
| Donna |
Laten we in godsnaam hopen dat dat idd roddels zijn anders kick ik m de toko uit zondag;pp
Club zuigt zo hard en de gastjes die erop staan te mongolen wat ze dansen noemen nog erger;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey Donna dat is idd een cool initiatief, maar die dazzle wie is dat??? is hij een beetje goed en wat draait hij??? Trance mag ik hopen.
Laterzzz |
Je kent DAZZLE niet eens? Sjeez...onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaren verstopt gezeten????? Wie ken je wel dan.. Darude, DJ Jean? :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|