return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
27th of may Dj Dazzle&Cor Fijneman live online!

michiel
quote:
Originally posted by Donna
Naja kwam eigenlijk zo,me bf draait zelf en zo kwamen we in de magik store,[/url]

mag jij mij even uitleggen hoe je daar komt.
je woont in zaanstad en de magik store ligt in breda : is toch een eindje uit elkaar dacht ik zo. ga je dan elke week zon ing eind rijden om in tiesto zn zaak te komen?? of woont je vriend daar???

anywayz, het is wel supercool ja
keep us informed zou ik zeggen!

later

michiel
Robvef
quote:
Originally posted by Robvef

Jullie komen zeker vaak in de Spock of niet?

Dan is deze vraag NIET meer van toepassing!!!!
Donna
Sja tis idd een blokkie om;p,Nee mn vriend woont in Amsterdam maar we crossen gewoon heel t land door en bezoeken dan steevast ergens een platenzaak,en in de Magikstore vind je bijna altijd wel iets wat in adam/omstreken of uitverkocht is ofwat ze gewoon niet hebben. Nog altijd hebben we onze jacht om de klassieke vinyls te vinden niet opgegeven want in elk zaakje vind je een *schat*:))tis gewoon een verslaving,k heb nu billy ray martin - honey voor m gevonden,of ie vaak gebruikt wordt is vers 2,maar net wat ik zeg,sommige *moet* je gewoon in je verzameling hebben:)
Duzzz vandaar de idd best wel flinke afstand,maar goed we hebben er toch wel wat aan overgehouden of niet soms;p
Greetz
Akira
ja wel een eind rijden maar ja...

ik ben benieuwd hoe ze draaien :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Robvef
Cor Fijneman kan ik elke week in de Spock in Breda horen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland