|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Publiek - Die "anabole pietjes" waar MaGiK54 het over had vonk ook nie zo kick. Voor de rest wast wel normaal publiek, alleen gemiddeld paar jaar ouder dan ik:D
|
In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik :) |
ja idd was stukken minder, Holden liep daar op het eind ook nog in zaal 2 met zn/een (?) vriendin. |
|
|
| Bouma-Bros |
James Holden was de man van de avond! :D
Was een "ok" feestje, niet echt bijzonder, maar vooral erg gezellig met al die bekenden! Ook nog ff Magrec, Optimus en Basd gemeet. :p
Tijdens Holden zat ik er helemaal in en dacht ik dat het een super avond ging worden, maar helaas pakte Tiesto het niet goed op daarna. Hij draaide veel te hard, veel mensen stonden stil... Nog een paar keer in zaal 2 geweest waar de sfeer wel goed leek, maar daar ergerde ik me aan het bagger geluid. Je kon de beats van zaal 1 daar gewoon horen, slecht geregeld dus.
Leuk avondje qua gezelligheid maar verder zal ik deze avond snel vergeten. :toothless |
|
|
| ChooChoo |
Ja ik heb ook een top-feestje gehad. We kwamen best laat binnen, maar we hebben nog veel van James Holden mee kunnen pikken. Hij draaide echt goed. We zijn ook nog ff in zaal 2 geweest, alleen vonden we het geluid daar ook echt slecht.
Tiesto draaide ook wel lekker vond ik, wel hard, maar goed. Nog lekker gek staan doen op motorcycle..
Tsja en daarna door naar koniginnedag. Ben nu best dood :)
greetz |
|
|
| Ornadel |
| Ben nu echt superbrak. Gister nog naar dag 2 geweest. Was niet zo druk, maar dat kon de pret niet drukken. Vond Picotto en Lucien echt super. Heb Saunderson te kort gehoord, maar wat ik hoorde was ook geil. Vandaag weer werken :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|