|
|
| ahp2002 |
| Ik zit er al 2 jaar bij, maar de laatste tijd gaan we iets meer focussen op party reports ook :) |
|
|
| Ornadel |
| Goede site. Volgens mij de drukste trance site op internet of niet? |
|
|
| ahp2002 |
yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven...
oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2 :)
cheerz,
//ahp |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
yes, heb de exacte statistieken nu ff niet bij de hand, maar binnenkort kunnen we onze 25.000ste member verwelkomen die zich ooit heeft opgegeven...
oh enne, er komt een competitie aan waarbij je guestlist toegang kan winnen tot 2 days of kaos, day 2 :)
cheerz,
//ahp |
Heb mijn kaarten nu toch al, maar toch leuk. 25.000 is wel super veel zeg. Hebben jullie uberhaupt wel concurrentie? |
|
|
| ahp2002 |
Er zijn heel veel dance websites, dus de concurrentie is er zeker. vooral sites als xpander.nl en ivibes.nu zijn ook erg goede sites, maar om nou te spreken van daadwerkelijke concurrentie.. Iedereen doet zijn eigen ding en iedereen promoot de dance industrie op zijn eigen manier.
toch is t knap dat wij als site, met zeer strikte regels (geen mp3/drugs talk) zo hebben kunnen groeien. We werken samen met mensen over de hele wereld en er komen weer een zooi nieuwe features aan..
ik hoop dat vooral het aantal nederlandse gebruikers nog forser toe gaat nemen, zou wel relaxed zijn. de basis ligt in zweden, maar t is onderhand een zeer internationaal gerichte site. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|