|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Nee VW Golf destijds. Maar ik woon ook in Amsterdam en naar Dortmund rij je dan zowieso iets van 4 uur ofzo met plaspauzes en snacktime kom je al snel op 5 uur dan? Doe jij het veel sneller dan? Vlieg je laag over? |
Vanaf Didam (iets voorbij Arnhem) is het met een oude mazda zo'n 1,5 uur..maybe ietsjes meer. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vanaf Didam (iets voorbij Arnhem) is het met een oude mazda zo'n 1,5 uur..maybe ietsjes meer. |
Ja vanuit Arnhem. Maar ik moet al bijna twee uur rijden voordat ik in Arnhem bent. Maar volgens mij vlieg je nog steeds laag over als het je binnen anderhalf uur lukt ;) |
|
|
| SnuggLe |
Ja vanuit Arnhem. Maar ik moet al bijna twee uur rijden voordat ik in Arnhem bent. Maar volgens mij vlieg je nog steeds laag over als het je binnen anderhalf uur lukt ;) |
160 gemiddeld met een lelijke oude mazda vind ik geen vliegen :) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
160 gemiddeld met een lelijke oude mazda vind ik geen vliegen :) |
Nee ik ook niet. Dat noem ik met je leven spelen ;) |
|
|
| LightForce |
Nee ik ook niet. Dat noem ik met je leven spelen ;) |
Haha je speelt pas met je leven als je met een peugeot 205 Diesel vrolijk 185km.h heuvel af gaat :) haha alles ratelt en maakt herrie, en van besturing is nog maar weinig sprake :) haha lang leve duitsland :) Normaal rijdt ie geen 160.. maar ja bak is niet van mij :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|