return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
Kremlin is BACK!!!!!!

SnuggLe
Wel kut zeg zoveel goede feesten in zo weinig dagen.

29ste: Nexus, 2 days of Kaos, Qontact
30ste: Mayday, 2 days of Kaos

Ik heb mijn kaarten voor Mayday al binnen, dus dat wordt um.
2 dagen achter elkaar party-en trek ik nie, ik zelf niet niet en mij portemonne niet.

Maarja ach, ik ga binnen een maand al genoeg vette dj's en feesten zien :D Mayday, TiC, Homelands... JOEHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEE!

Enneh, RV ik kom ook gewoon naar die preparty hoor, ik nodig mezelf wel uit :) Ook al ga ik nie naar 2days of Kaos :D
Ornadel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wel kut zeg zoveel goede feesten in zo weinig dagen.

29ste: Nexus, 2 days of Kaos, Qontact
30ste: Mayday, 2 days of Kaos

Ik heb mijn kaarten voor Mayday al binnen, dus dat wordt um.
2 dagen achter elkaar party-en trek ik nie, ik zelf niet niet en mij portemonne niet.

Maarja ach, ik ga binnen een maand al genoeg vette dj's en feesten zien :D Mayday, TiC, Homelands... JOEHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEE!

Enneh, RV ik kom ook gewoon naar die preparty hoor, ik nodig mezelf wel uit :) Ook al ga ik nie naar 2days of Kaos :D

Heb 1 keer Mayday in combinatie met een feestje op Koninginnenacht gedaan. Is inderdaad wel redelijk heavy. Ik was zo dom om overdag ook nog te gaan feesten in de stad ipv te gaan slapen voordat ik naar Mayday ging. Nou dan voel je hem wel zitten als je eerst nog eens 5 uur in de auto moet zitten, dan gaat feesten en dan weer ruim 5 uur terug.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ornadel
Heb 1 keer Mayday in combinatie met een feestje op Koninginnenacht gedaan. Is inderdaad wel redelijk heavy. Ik was zo dom om overdag ook nog te gaan feesten in de stad ipv te gaan slapen voordat ik naar Mayday ging. Nou dan voel je hem wel zitten als je eerst nog eens 5 uur in de auto moet zitten, dan gaat feesten en dan weer ruim 5 uur terug.

5 uur?? Waar ga je mee, invalidenwagentje ofzo???
Optimus
kaartje voor beide dagen is binnen:)
Ornadel
quote:
Originally posted by SnuggLe
5 uur?? Waar ga je mee, invalidenwagentje ofzo???

Nee VW Golf destijds. Maar ik woon ook in Amsterdam en naar Dortmund rij je dan zowieso iets van 4 uur ofzo met plaspauzes en snacktime kom je al snel op 5 uur dan? Doe jij het veel sneller dan? Vlieg je laag over?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland