return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Carnaval

SanduTje
Ben blij dat carnaval weer voorbij is...

Snap best dat het lachen is, heb het ook jaren gevierd, maar zie nu pas in dat veel mensen het doen om die paar dagen van het jaar gek te doen, ipv "ongepland" :D.

beetje jammer.
eieregooie
quote:
Originally posted by M_Peror
Bovendien, is dat niet haast met alles? Bij vrijwel alle feesten of groepen mensen, zijn er wel een paar die het verzieken voor de rest!

Ja, dat heb je idd wel vaker... maar met carnaval ontkom je er gewoon niet aan... zijn er zoveel... en ze zitten overal!!! :nervous:

:p
Blik
quote:
Dat is zelfs deze zuiderling met je eens. Ik heb net zo'n pokkehekel aan lallende bouwvakkers om m'n nek als jij. :D Al vind ik, dat je dat dan eigenlijk geen carnavallers meer mag noemen, want die zuipen weliswaar teveel, maar worden als het goed is pas chagrijnig als het woensdag is. Het type lui waar jij het over hebt, hebben waarschijnlijk carnaval aangegrepen als een mooi excuus om je compleet vol te gieten en voor de rest interesseert het hele feest ze geen ruk (of ze doen alsof).

Bovendien, is dat niet haast met alles? Bij vrijwel alle feesten of groepen mensen, zijn er wel een paar die het verzieken voor de rest!

idd, dat zijn gewoon geen carnavalvierders, dat zijn gewoon ordinaire zuiplappen

quote:
Oh en aan boerenkielen heb ik net zo'n pokkehekel als jij, dat vind ik namelijk getuigen van bijzonder weinig fantasie bij het kiezen van je outfit. :whip:

maar een boerenkiel is wel een traditionele Oeteldonkse outfit, als je een echte carnavalvierder bent trek je zo'n ding aan. (ik heb zo'n ding dus niet aan maar ik kom ook niet uit Den Bosch)

ik zal binnenkort wel een keer een foto posten van hoe ik eruit zag met carnaval
SanduTje
quote:
Originally posted by Blik
ik zal binnenkort wel een keer een foto posten van hoe ik eruit zag met carnaval

hmmm moet dat? :p
M_Peror
quote:
Originally posted by Blik
maar een boerenkiel is wel een traditionele Oeteldonkse outfit, als je een echte carnavalvierder bent trek je zo'n ding aan. (ik heb zo'n ding dus niet aan maar ik kom ook niet uit Den Bosch)

Same here... :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland