|
|
| franzelare |
| zolang ik er geen last van heb vind ik het goed maar ik moet er zelf niets van hebben dus laat ze dat maar lekker daar in limboland doen dan vallen ze mij er niet mee lastig! |
|
|
| basvh |
damn damn damn wat heb ik weer 5 dagen lol gehad, echt alleen maar lachen. En zo zat als zondag ben ik nog nooit geweest. echt niet meer normaal. dat was de dag vna de optocht, we zijn 8ste geworden van de 11 grote optoch wagens. wel redelijk goed dus.
zondag, maandag en dinsdag waren we savonds naar lokale disco gegaan. waar dus niet heel de tijd van die apres ski en hoempapa muziek wordt gedraait. Vooral aan het einden was het flink stampen.
maar goed heb het weer overleefd en nu weer jaartje wachten |
|
|
| robin |
neej joh gewoon geintje "altijd leuk de reacties van de zuiderlingen"
:toothless
robin |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
of je laat gewoon iedereen z'n eigen ding doen, heb jij er last van dan? |
Eerlijk gezegd wel jah... Nou is het hier natuurlijk anders dan onder de rivieren, maar ik kan nie eens na een avondje stamkroeg (waar ze godzijdank nie aan carnaval doen :p ) een happie gaan eten zonder dat er van die dronken bouwvakkers in lompe outfits je lastig komen vallen en een partij herrie lopen te schoppen waar een gemiddelde kleuterklas nog u tegen zegt... En als ze dan nog een beetje vrolijk eruit zagen... Nee, ze lopen allemaal met een chagerijnige bek omdat ze al 3 dagen teveel gezopen en te weinig geslapen hebben...
Vin je ut gek dat ik een hekel heb aan carnaval?
[EDIT] even een nuancering... er zijn natuurlijk ook een hoop leute waar je geen last van hebt, behalve dan die felgeleurde boerenkielen :p Maar ert zijn er dus ook een boel die het voor mij aardig weten te verzieken... [/EDIT] |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Eerlijk gezegd wel jah... Nou is het hier natuurlijk anders dan onder de rivieren, maar ik kan nie eens na een avondje stamkroeg (waar ze godzijdank nie aan carnaval doen ) een happie gaan eten zonder dat er van die dronken bouwvakkers in lompe outfits je lastig komen vallen en een partij herrie lopen te schoppen waar een gemiddelde kleuterklas nog u tegen zegt... En als ze dan nog een beetje vrolijk eruit zagen... Nee, ze lopen allemaal met een chagerijnige bek omdat ze al 3 dagen teveel gezopen en te weinig geslapen hebben...
Vin je ut gek dat ik een hekel heb aan carnaval?
even een nuancering... er zijn natuurlijk ook een hoop leute waar je geen last van hebt, behalve dan die felgeleurde boerenkielen :p Maar ert zijn er dus ook een boel die het voor mij aardig weten te verzieken... |
Dat is zelfs deze zuiderling met je eens. Ik heb net zo'n pokkehekel aan lallende bouwvakkers om m'n nek als jij. :D Al vind ik, dat je dat dan eigenlijk geen carnavallers meer mag noemen, want die zuipen weliswaar teveel, maar worden als het goed is pas chagrijnig als het woensdag is. Het type lui waar jij het over hebt, hebben waarschijnlijk carnaval aangegrepen als een mooi excuus om je compleet vol te gieten en voor de rest interesseert het hele feest ze geen ruk (of ze doen alsof).
Bovendien, is dat niet haast met alles? Bij vrijwel alle feesten of groepen mensen, zijn er wel een paar die het verzieken voor de rest!
Oh en aan boerenkielen heb ik net zo'n pokkehekel als jij, dat vind ik namelijk getuigen van bijzonder weinig fantasie bij het kiezen van je outfit. :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|