return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Carnaval

Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Je zegt het zelf al: onder de rivieren. Ik woon erboven en vind het echt een onnozel feest (no offense). Dus ik doe wat ik elk jaar doe met carnval: NIETS :D

haha.......agree with that. Vind aan carnaval ook helemaal geen ruk aan. Maar kan er wel om lachen als mensen daar lol aan beleven.

2 Blik: waarom verbaasd het me niks dat uitgerekend jij hier een topic over maakt :) Vorig jaar toch ook al als ik me goed herinner :D

Bij ons in het dorp wordt wel aan carnaval gedaan (Vroomshoop, ver boven de rivieren). Maar vind er zelf helemaal niks aan.

Voor de feestvierende carnavallers: Alaaaaf.....

GreetZ RubDub
LightForce
hmm tja het feest gebruis is daar los-gebarste... Woon zelf net boven utrecht, en heb me ooit een keer ingelaten om eens te gaan kijken / mee doen. Maar ik kan me gewoon niet thuis voelen... Weet niet hoor, maar al die dagen zuipen en blij doen is niks voor mij. Na 1 dag had ik het wel weer gehad....

Misschien moet je er ook mee opgegroeit zijn... Ik hou best van een feestje, en moet ook wel zeggen het is wel voor 1 keer leuk... Maar al die dagen achter elkaar is niks voor mij.

Nee met carnaval dit jaar ben ik "lekker" aan het werk. Iedereen die het wel viert veel plezier!! En drink met Mate :) haha
ryo
Ik haat het ik haat het ik haat het! Ergste tijd van het jaar voor mij. Ook leuk om dan net midden in Limburg te wonen... Bah vroeger op de basisschool was het al erg om daar aan mee te doen, sindsdien ben ik er ook bij uit de buurt gebleven. Gelukkig heb ik wat vrienden die er ook zo over denken.
robin
ff mijn reactie quoten van ander forum zijn we snel klaar :p

quote:
tja carnaval.. ik snap het niet ik heb het nooit gesnapt ik zal het wel nooit snappen ik wil het nooit snappen...

achtelijk gewoon, sommige van die carnavals kan k nog wel om lachen "10 kleine tuinkabouters" dat gedoe, maar een lied over cup A soup.. nounee.. cup a soup, zo heerlijk voor je tanden.. of weet ik veel wat voor onzin die verklede-nep-belgen uitkramen..

heb t ooit geprobeert te begrijpen "ja wat vieren jullie nou eigenlijk met dat carnaval van jullie" "ja da week ook nie, wij vieren carnaval".. dus je vier iets waarvan je niet eens weet waarom je t viert waarvoor je t viert, en je viert het door je helemaal vol te laten lopen en dan alles te pakken wat je pakken kan + proberen te pakken wat je niet pakken kan.. en dat terwijl je daar rond loopt in ehm.. een schaatspak en loopt te lallen dat je rintje ritsma ben,

nope dit ontgaat mij ff, raar volk die limbo's :p

ik woon gelukkig in almere, dus als het goed is doet niemand dr aan mee.. en als ze dat toch doen ga k 5 dagen met me kop onder een kussen in bed liggen

mensen maak dr wat van maar ik doe dr niet aan meeeeee

gegroet r:mad:bin
robin
ff poll

IK HAAT CARNAVAL WAT VINDEN JULLIE?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland