|
|
|
ik weet niet, ik begon het eigenlijk wel grappig te vinden de laatste tijd
(flame me maar) |
|
|
|
Jezus je begon het leuk te vinden????
Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.
Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.
laterzzz |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus je begon het leuk te vinden????
Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.
Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.
laterzzz |
sorry man, ik weet ook niet hoe het komt:(, misschien komt het omdat mijn moeder altijd kijkt, en dan kijk ik eigenlijk automatisch mee
een andere verklaring heb ik niet |
|
|
|
| Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by DŽeameŽ
Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!) |
Ja wie dan he???
Sita ofzo, maar die heb een geweldige wipneus. Bouchra ofzo die gaat wel. En die anderen ken ik allemaal niet. Die gasten zijn allemaal homo volgens mij |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|