return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
genombrott på hemmafronten

Glorie
min morsa var på bal i gbg i helgen.. iaf så var hon hos sin kavaljer (kompis) innan.. och jag skickade lite länkar på bilder ifrån Trance Energy till dem :) för att visa vart ja varit :)

den snubben (44-årig framgångsrik chef) som man inte väntar sig diggar trance helt appropå....kollade upp TC lite och fick tag på nå trancelåtar me tydligen.. :D
hehe

var inne och letade efter andra bilder från stora fester me lasrar på och så där me :) iaf.. han blev HELT såld :) enligt min mammas utsago... (å min mamma som inte lyssnar på mig men på andra) e nu också MYCKET mer förstående för vad ja pysslar me...gillar.. å lyssnar på.. (alltså...hela klubbkonceptet) :D

tidigare har ja fått försvara mig jämt från släkt å familjs påhopp...de ser/hör bara ordet knark såfort mina trancefester kommer på tal :) och har varit starkt kritiska. Inskränkta som de har varit. Vissa är det fortfarande :(

men nu satt de iaf.. båda två å digga trance-bitar (som de kallade det) och kollade på bilder från Trance Energy.. å den här 44-årige mannen sa bara..

"Ta med mig nästa gång du åker till Holland"
FETT!!!! :D:eyes::D:):crazy:
Aendy
Min mamma har alltid stulit mina "rejv"-skivor och spelat i bilen till och från jobb. Har en jäla Bose-anläggning i bilen så man hör henne svänga i på vägen på 200 meters avstånd. Som ni kan förstå har jag aldrig haft något motstånd hemmifrån (sen hjälper det att de vet att man är nykterist oxå)
SteveTranz4ever
Fan kul det där som hänt dig Glorie :)

När min morsa e på besök från skåneland så spelar jag på med min musik som vanligt och jag slipper klagomål så länge jag spelar melodisk trance... brukar fråga vad hon tycker ibland om en viss låt och visst tycker hon ofta det är bra... hon är 54 bast :)

Farsan säger bara "Men det här e väl ingen musik... det är ju bara massa ljud"

"Ja" säger jag "Visst är det bra ;)"
reveal
min far tycker alltid att "har skivan hakat upp sig?" är ett roligt skämt :stongue:

ingen i min familj/släkt gör påhopp på mig angående trance, som tur är ;)
mindshooter
Min farsa och jag spelade trance hela vägen ner och hela vägen upp när vi åkte till holland..han digga fett på autobahn minns jag...var riktigt kul...sen bad han mig att mixa en skiva åt hans fest på jobbet...hehe :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden