return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Database systeem voor je platen, wat kan/moet er nog beter

raoel
Dat form is er al, daarmee heb ik zelf de platen toegevoegd.

Ik laat dat alleen niet zien omdat jullie dan allemaal dingen gaan toevoegen en da wil ik niet.
Wel moet ik het nog zo aanpassen dat de database aangepast kan worden.
Bijv: als je een foutje hebt gemaakt of later nog het labelcode wilt toevoegen of als je een plaat hebt verkocht dat je um dan ook kunt verwijderen.
eieregooie
Nou, dan issie al bijna af :)

Ben benieuwd naar het eindresultaat... Enige nadeel is dat als je dit wilt gebruiken je wel beschikking moet hebben over een aanzienlijke mysql database, en zie die maar eens gratis te vinden... (jij hebt een eigen domein natuurlijk, dat scheelt ;) )
Acidophilus
Ik heb bij mijn lijst voor de leuk de prijzen van de platen er bij gezet.

Of wil je daar niet aan herinnerd worden...? ;)
LowRider
quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, dan issie al bijna af :)

Ben benieuwd naar het eindresultaat... Enige nadeel is dat als je dit wilt gebruiken je wel beschikking moet hebben over een aanzienlijke mysql database, en zie die maar eens gratis te vinden... (jij hebt een eigen domein natuurlijk, dat scheelt ;) )

[Hier] bij Lycos heb je gratis MySQL en PHP.
niet de allersnelste, maar twerkt wel. ;)
Voor zo'n databaseje is dit denk ik best bruikbaar, niet enorm veel brandbreedte nodig etc.

tis maar een idee :D
raoel
Andere oplossing is natuurlijk phpdev op je eigen PC instaleren.
Dan kun je dus PHP en MySQL op je eigen PC uitvoeren, kost niks en is gemakkelijk om te instaleren.

Ja, maar dan kun je net zo goed acces gebruiken zul je zeggen?
Nou nee, want als je dan na een tijdje wel een server hebt met PHP/MySQL kun je het zonder problemen op internet zetten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland