return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
projecct - lost tribute.. eller nått

dbl
eftersom jag har problem med att rendera min senaste låt tänkte jag att jag skulle leka lite med den sålänge så jag får nått gjort med den iallafall och detta e vad som kom ut

HÄR E DEN

lite annorlunda mot vad jag har gjort hittills... tog under en timme att göra.. om ens det... men ni kan ju kommentera om ni vill..

ha det :)
Glorie
va soft

den påminner mig om en blandning av titanicmusiken och falling från twin peaks, fram till dess att drumsen börjar

nu ska vi höra vidare :) humm :)

edit: hört hela nu :) nice chillout musik...fin låt. gjort den på mindre än en timme? duktig du :)
slutar den inte lite tvärt?
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
va soft

den påminner mig om en blandning av titanicmusiken och falling från twin peaks, fram till dess att drumsen börjar

nu ska vi höra vidare :) humm :)

edit: hört hela nu :) nice chillout musik...fin låt. gjort den på mindre än en timme? duktig du :)
slutar den inte lite tvärt?

tack tack glorie :)
mjo, den slutar la kanske lite tvärt... har lite grejer som jag skall ändra på den.. bl.a. slutet... skall ta och greja på direkten..
åker ju till sthlm imorgon så har ingen cahns att göra något på hela veckan :(
dbl
så.. har ändrat lite i den nu... lite granna i början och slutet
Vizay
den e helt ok...tanken med hela låten e bra men jag stör mig på trumljuden som kommer i början....låter inte bra alls...låter typ som amigaljud eller något...försök fixa in bättre å mer professionella ljud....resten lät skitnajs :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden