return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
eyyy, skynda sätt på tv'n

Glorie
Faking it: Från cellist till dj
Brittiskt reportage där en person med en specifik bakgrund på några veckor ska förvandlas och anpassas till en social situation som är fullkomligt främmande. I detta program ska en cellist förvandlas till het dj.

ser jäkligt coolt ut, kollar nu

kanal 5!!! NU
dbl
jag checkar det nu... ganska ball.. undra hur hon klarara det
Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:

Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)

det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå

coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:

Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)

det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå

coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D

JAG VILL OCKSÅ LÄRA MIG DJ:A.... vill ha pengar så att jag kan köpa some equipment... hmm :(
jag e fattig

ganska ball att det e dem också... kände igen dem, men kom inte på vilka det va först.. men så såg man ju namnen.. rätt ball.
Gaby
*AVIS* snacka att bruden fick hänga med elitbrudarna o lära sig ALLT!!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden