|
eyyy, skynda sätt på tv'n
|
|
|
| Glorie |
Faking it: Från cellist till dj
Brittiskt reportage där en person med en specifik bakgrund på några veckor ska förvandlas och anpassas till en social situation som är fullkomligt främmande. I detta program ska en cellist förvandlas till het dj.
ser jäkligt coolt ut, kollar nu
kanal 5!!! NU |
|
|
| dbl |
| jag checkar det nu... ganska ball.. undra hur hon klarara det |
|
|
| Glorie |
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:
Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)
det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå
coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:
Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)
det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå
coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D |
JAG VILL OCKSÅ LÄRA MIG DJ:A.... vill ha pengar så att jag kan köpa some equipment... hmm :(
jag e fattig
ganska ball att det e dem också... kände igen dem, men kom inte på vilka det va först.. men så såg man ju namnen.. rätt ball. |
|
|
| Gaby |
| *AVIS* snacka att bruden fick hänga med elitbrudarna o lära sig ALLT!!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|