|
|
| Akira |
| als ik niet uitga standaard altijd in de grootste ballen tent van heel barneveld HEIKO's hehehe...TIM's favoriete tent |
|
|
| Switch |
Zelf ging ik regelmatig naar Index in Schüttorf, Duitsland. Dat is net over de grens bij Enschede. Er komen regelmatig grote DJ's daar, zoals Marco V, Mauro Picotto, Kai Tracid, Warmduscher, en nog meer van dat soort DJ's. Ook komt de Tracid Traxx label daar vaak om op te treden. Index bestaat uit 5 gedeeltes, namelijk:
- Mainstage (Trance/Prog/Hardtrance)
- R&B
- Rock
- Eurodance
- een gedeelte buiten het gebouw is omgebouwd om te relaxen als de temperatuur het toelaat. er is zelfs een klein zwembadje aanwezig om op te frissen
De resident DJ's in de grote zaal zijn DJ Peewee en Oliver Swed, Peewee draait commerciele (duitse) trance tot aan de hardste hardtrance. Oliver Swed draait house tot aan melodische vocale trance, maar als Peewee weg is, neemt Oliver het over van hem, en dan wordt er toch goed gedraaid! Imo is hij dan veel beter dan Peewee, hij draait dan zelfs hardtrance beter.
In maart en april komen de volgende DJ's:
Kai Tracid
Technoboy
Discoboys
Markus Gardeweg
Tillmann Uhrmacher
Balistic
Starsplash
DJ Tomekk
Derb
CJ Stone
NEXT (Live on Stage)
Talla 2XLC
Piet Blank & Mike Litt
Johan Gielen (Svenson & Gielen)
Ayla
DJ Chuckie
Steve Murano
Zenith DJ
Op 4 maart is Earthquake 2003, een hardstyle/hardcore feest met onder andere:
Technoboy (Italy)
Zenith DJ (Italy)
Balistic (Holland)
Mike Oh Man vs. Spooky
MC Da Noize
De laatste tijd zijn wij een beetje uitgekeken op Index, dus ga ik vaak met mijn broer mee naar de Snooker/Pool in Almelo. Op de 3e verdieping is een karaokebar. We zitten dan eerst een paar uurtjes te darten op de 1e verdieping, zo rond 12 uur gaan we naar boven om ons te pletter te zuipen :D
We zijn meestal met zo'n 20 man, dus dat is altijd gezellig.
Ook nog noemenswaardig is Club Zak in Uelsen, Duitsland. Dit is net over de grens gesitueerd bij Almelo. Ik ben er niet zo vaak geweest, dus ik kan er niet zo veel over vertellen. Ik weet alleen dat er veel meer nederlanders komen als er in Index komen, en dit maakt het sfeertje toch net iets minder imo.
Hier komt iets leuks binnenkort, namelijk:
Vrijdag, 28.02.2003
Ministry of Sound
met:
Bas en Ram
Martin Eyerer
VooDoo & Serano
Zo hebben we nog een aantal andere clubs in de buurt, die ook wel leuk zijn, bijvoorbeeld:
|
|
|
| Chicane |
| Ik ga niet zo vaak uit, boeit me niet alleen als er een leuke line up is ga ik. Ik breng veel weekenden door op de motor en bij me vriendin of gewoon andere leuke dingen doen :) |
|
|
| magrec |
Hmm een kroeg hebben ze hier niet hehe
Apeldoorn trek ik niet kwa publiek de disco in apeldoorn (plazadichristo) is al helemaal fout.
Mwoah nu zag ik laatst dat de blue sky ook als partylocatie staat aangegeven op partyflock. Dat is 5 km fietsen hiervandaan alleen daar komt echt ultiem fout publiek. Naja dan ben ik toch het vaakst in the Q in zwolle te vinden :) |
|
|
| eieregooie |
Tegenwoordig standaard elke vrijdag in 't Klooster... en als er op zaterdag niks anders te doen is ook :D
Tis zo'n beetje de enige kroeg waar het nog écht gezellig is... Geen schreeuwlelijke bouwvakkers, geen dronken minderjarige sletjes (volgens mij zijn m'n vrienden en ik ubehaupt zo'n beetje de enige jongeren in die tent), geen te harde muziek, geen gare top40 hitjes, geen achtelijke prijzen (€1,50 voor een vaasje en €1,30 voor flesje fris), geen arrogante barmensen, flexibele openingstijden (als ze je kennen tenminste ;) ), ENORM assortiment speciaalbieren... wat wil je nog meer :) Alleen het is erg klein, waardoor het soms nogal gauw erg druk is, da's wel vervelend... maar verders... TOP!
http://www.geocities.com/kloosterbar/
Staat alleen niks op de site behalve wat foto's... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|