|
|
| New Wave |
Vrijdag standaard in de kroeg.
Zaterdag heel verschillend. als het niet weer dezelfde kroeg als vrijdag is dan is het kleuterdiscotheek De Klaveet :p |
|
|
| Raymond |
Off_Corso, Las Palmas, Nighttown en toen hij nog open was Now&Wow...
'That's all folks' |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
- Time-out in Gemert:
De grootste toko van Nederland denk ik. Veel zalen met alle soorten muziek. De aankleding en het licht in de grote zaal is super, misschien wel het mooist van NL. Helaas draaien ze erg veel commerciële springnichten trance en hardstyle met daar tussendoor heel wat R&B. Het kleine techno zaaltje is wel erg vet als je van techno houdt. Iedereen danst daar en relaxed intiem sfeertje daar.
|
Gisteren ben ik er ook weer voor het eerst dit jaar geweest...
muziek viel erg tegen. Zwaar oud (nog steeds Jan Wayne, Sven-R-G - Going Crazy & co, wat DJ Isaac, etc) en over de R&B wil ik het nog niet eens hebben. Techno is me te eentonig, en rock/pop/skihut vind ik al helemaal niks :)
| quote: |
- Axis in Gemert:
Persoonlijk ga ik erg graag hier heen want de muziek is helemaal mijn stijl: stevige trance tot hardstyle. Aankleding, licht en geluid is wat magertjes maar wel goede sfeer. Verder komen er regelmatig top DJ's.
|
Zaterdag's draaien ze daar idd erg vet. In het verleden gingen we er ook op vrijdag's erg vaak heen, omdat het onderhand de enigste disco is waar het vrijdags gezellig was :p
Verder gaan we ook regelmatig naar:
- E-dry, Geldern (Duitsland)
Gewoon lekkere duitse (hard) trance, en altijd nog wat oude happy hardcore nostalgie (Charly Lownoise & Mental Theo, Dune, etc). Verder is het echt een grote disco (richting Time-Out), ze hebben daar ook een Schwarze halle en een Weisse halle, driemaal raden wat ze daar draaien :D , en natuurlijk flink wat eetgelegenheden (tja... heb blijven Duitsers he :) )
- Worldcenter, Kleve (Duitsland))
Hier komen regelmatig top dj's (Rank 1, Katana, Signum, Tom Harding, Dana etc)... en dan zijn er volgens mij altijd meer Nederlanders als Duitsers te bekennen. Behalve goede dj's is er daar verder niet zo veel te beleven.
- De Hoeve, Groesbeek
Hier is ook altijd wel gezellig druk, veel vrouwen, gewoon populaire muziek en natuurlijk een "stamp" kelder.
- Matrixx, Nijmegen
Spreekt voor zich :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
The Kings
|
Daar kom ik ook altijd maar dan in Scheveningen. Dit is een soort Engelse pub. Stelt helemaal niks voor, kruk zitten en dronken worden. Maar aangezien ik al jaren op Scheveningen kom, ken ik het personeel en een stel vaste klanten heel goed, dus altijd wel gezellig.
Zo nu en dan Tios op Kijkduin, eetcafé, altijd wel gezellig om de avond te starten.
En natuurlijk zo nu en dan de Eau, maar eigenlijk alleen als er een topper draait. |
|
|
| Teknikol |
| Danscafe le bateau in Middelharnis, gare tent, bij vlagen (vlaagjes) cool |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|