|
|
| Mister_Michel |
| Sottos en Savio. Valt niet echt veel over te zeggen, savio is een klein discotheekje, en Sottos ne wreed grote. |
|
|
| Ding Chavez |
Voor house: Matrixx
Gewoon de stad in: De Fiets :)
GreetZ, DC |
|
|
| Blik |
ik ben altijd te vinden in Den Bosch, eerst altijd in Café de Gompie, daarna vaak in (de enige discotheek van Den Bosch:whip: ) The Kings
pogingen om de 3 gezusters naar den bosch te krijgen zijn nog altijd niet gelukt, het zou eerst februari worden, toen oktober 2003 en nu is het opeens januari 2004. En dat allemaal omdat de gemeente geen nachtvergunning wil afgeven... |
|
|
| ScuL |
kroegen kunnen me niet boeien
normale discotheken ben ik ook vrij snel weg omdat ik de muziek die er gedraaid wordt niet echt trek.
ben toevallig gisteren in de plaatselijke discotheek geweest om nog wat muntjes op te maken (had ik nog over van ergens in de zomervakantie en ze wisselen binnenkort muntjes).
damnit zeg 2 uur R&B dat is meer dan ik in 1 jaar ooit heb aangehoord. voorlopig wel weer genoeg van die zut voor m'n oren gehad. :whip: ik kom daar dus nooit meer :D
ik probeer maandelijks naar qlubtempo te gaan.. je zou het kunnen zien als een extreem grote discotheek of een feest in het klein. :D
tsja en verder 1 of 2x per maand grote feesten. blijft leuk :p |
|
|
| raoel |
Op mijn site staan nog wat meer foto's en mischien wat uitgebreidere beschrijving, kijk dus maar is op:
www.riechels.tk
Wij gaan op zaterdag een beetje de discotheken in de omgeving af.
- El Sombrero in Reusel:
opzich een top discotheek, heel mooi licht en geluid, het loopt op het moment alleen niet zo goed omdat de DJ (Roy van Roy & Decoy - Inner Life) beetje te rustig draait en publiek wil wat hardere . Verder is de 'Elsom' ook nog bekend omdat johan Gielen hier vroeger resident was.
- Atmoz in Vosselaar (België):
Bekend van oa de Atmoz CD's. Hele vette tent met ontzettend vet geluid. Trance, de mooie nederlandse tot de stevige belgische trance en retro. Vooral de sfeer die er hangt is TOP!!!
- Club Insomnia | Zino's in Tilburg:
Beuken, en flink :D, met DJ Yves. Is gewoon gaaf als je van hardstyle houdt, dan is het een must om hier regelmatig heen te gaan. Loop alleen wel wat fout volk rond.
- Time-out in Gemert:
De grootste toko van Nederland denk ik. Veel zalen met alle soorten muziek. De aankleding en het licht in de grote zaal is super, misschien wel het mooist van NL. Helaas draaien ze erg veel commerciële springnichten trance en hardstyle met daar tussendoor heel wat R&B. Het kleine techno zaaltje is wel erg vet als je van techno houdt. Iedereen danst daar en relaxed intiem sfeertje daar.
- Axis in Gemert:
Persoonlijk ga ik erg graag hier heen want de muziek is helemaal mijn stijl: stevige trance tot hardstyle. Aankleding, licht en geluid is wat magertjes maar wel goede sfeer. Verder komen er regelmatig top DJ's.
- 56elf in Eindhoven:
Als we naar het stratumseind gaan, gaan we eerst wat kroegen af en daarna belanden we altijd in de 56elf. Daar heb je 2 zalen, één club/trance en één techno zaal. Leuke muziek dus met relaxte bezoekers. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|