|
|
| total woot |
DUH!!! gasten, ik ben niet helemaal dom :D
Tuurlijk kun je de filename zien voor je hem download, maar als iemand hem een verkeerde naam geeft houdt het op he?
Ik heb wel een pasw. voor de hub, maar downloaden met 250 Kb/s gaat niet in Dc (meestal) en bij kazaa wel :)
Trouwens, de nieuwste kazaalite heeft praktisch geen spyware meer (tenminste: die anti-spyware programmatjes vinden niks meer).
En om een of andee vage reden werkt AVIpreview niet bij mij :rolleyes:
dus daar heb ik ook weinig aan....
thnx 4 the tips anyway :p
Grtz
WooT |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Switch
gewoon geen Kazaa gebruiken helpt ook wel es :)
Kazaa = EVIL!!!!
het is de brenger van 150 spyware apps, en virussen worden er ook gespread, irritant kut programma vind ik het |
Kazaa is evil ja, Kazaa Lite niet.. |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by total woot
DUH!!! gasten, ik ben niet helemaal dom :D
Tuurlijk kun je de filename zien voor je hem download, maar als iemand hem een verkeerde naam geeft houdt het op he?
Ik heb wel een pasw. voor de hub, maar downloaden met 250 Kb/s gaat niet in Dc (meestal) en bij kazaa wel :)
Trouwens, de nieuwste kazaalite heeft praktisch geen spyware meer (tenminste: die anti-spyware programmatjes vinden niks meer).
En om een of andee vage reden werkt AVIpreview niet bij mij :rolleyes:
dus daar heb ik ook weinig aan....
thnx 4 the tips anyway :p
Grtz
WooT |
Heb je zeker weten laatste versie van Kazaa Lite? (www.k-lite.tk)
Ennuh heb je die sites al geprobeerd? :) |
|
|
| TimeportE |
de nieuwe kazaa, met k++ is vettt :D
speedup (blijft iedere keer nieuwe links drukken ipv dat jij steeds find more recources drukt)
k++ zoekt op meer netwerken dacht ik
light, geen extra progs,spyware etc..
avi preview, al zien of je de geode te pakken hebt
handy handy voor degene zonder een intranet (zie een post aankomen van iemand uit enschede :p)
*edit woot als je avi preview het neit doet hoeft dat niet aan prog te liggen maar kan ook mpg file zijn (misschien renamed naar avi) zijn of andere dingen.. :s |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|