return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Poepen vrouwen?!?!

Kamaya
najah, m'n vrienden en ik zaten zoals gewoonlijk es lekker aan het bier en hebben het eens over dit onderwerp gehad (tja, we blijven kerels he) en in onze (puberale) wereld poepen vrouwens nog steeds niet, althans, mooie vrouwen...

Als je als jongens onder elkaar bent kun je gerust mededelen dat je 'ff gaat schijten', maar deze zin uit de mond van een vrouw klopt gewoon niet, laat staan de hele 'gebeurtenis' zelf..

Daarom doen wij gewoon alsof er niks aan de hand is en POEPEN MOOIE VROUWEN NIET....

hoe denken jullie hierover?
-=Re-GrOoVeD=-
whahaha ik heb maar voor "Alleen lelijke vrouwen poepen" gekozen. Ik heb 't hier ook vaak over gehad, en 't is inderdaad moeilijk voor te stellen. Maar ja, dat 'lelijke' heeft wel wat! :D
total woot
haha lol dit!

deze discussie voer ik ook al jaren met vrienden (toegegeven, meestal in beschonken staat), maar idd vrouwen mogen NIET POEPEN (dat is nl vies:p)

(alleen als ze echt heeeeeeel lelijk zijn, dan zouden we eventueel misschien als het echt niet anders kan, als we in een goede bui zijn, en met onze hand over ons hart strijken... als ze dan echt heeeeel lelijk kijkt mag ze soms 1 keer in de maand eventjes poepen :D)

Grtz
WooT
eieregooie
Tuurlijk poepen vrouwen!

Anders krijgen ze een dikke kont... DûH!

:rolleyes:
arj1o1
NEE, alleen lelijke vrouwen poepen

blijf ik maar geloven

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland