|
|
| lonne |
Tja !
För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...:(
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...
Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn fredriklundahl@hotmail.com om ni vill hjälpa en ledsen man.
Tack på förhand / lonne. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by lonne
Tja !
För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...:(
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...
Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn fredriklundahl@hotmail.com om ni vill hjälpa en ledsen man.
Tack på förhand / lonne. | Fan de va ju as trist... vet precis hur det känns för jag förlorade 24 Gb trance i en krash för ett år sen... nästan som man grät....
Tur för dig nu att jag e generös av mig så jag gör ett special konto only for you till min trance folder a-z som är på 33Gb...
Snackas på MSN... |
|
|
| Nyx |
Hårddiskar som krashar är riktigt irriterande..jag har haft turen att slippa det än så länge med mina fyra hårdiskar som jag har. :D
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna! :(
Nu gör jag backups på 4,7 giggs dvd-skivor! :rolleyes:
btw..lycka till med återuppbyggandet av din trancesamling! |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Nyx
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna! :(
|
Va var de för bilder? Lite pr0n kanske? ;) |
|
|
| dbl |
| min STORA samling av porr.. ehm. jag mena.. ehmm.. ehhh... mp3 :rolleyes: försvann för några månader sen när jag fick virus... det jobbiga va att jag hade virus program här hemma, men installerade det aldrig :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|