return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade

-BMX-
quote:
BRON: Q-dance.nl

Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade 48 in Zaandam

In navolging van het grote succes van de Qontact-evenementen van de afgelopen drie jaar lanceert Q-dance nu ook een kleinschaliger (Hard-)Trance concept: Aqtivate, in de door Q-dance en de vele bezoekers zo geliefde Hemkade. Topnamen als Mario Piu (IT), Bas & Ram, Marc La Cruz (DE), Yves de Ruyter (BE), DJ Astrid, DJ Jean, Rank 1, Spider Willem, Marcel Woods en DJ Gabriel zullen op 5 april een avondje Uplifting Trance voor alle liefhebbers neerzetten. Hou je van de Q-dance “feeststijl” en krijg je nog steeds af en toe dat lekkere gevoel terug van die stevige momenten tijdens Qontact met Oud&Nieuw in de Heineken Music Hall, dan moet je zeker even komen kijken bij deze eerste editie van Aqtivate op 5 april in de Hemkade 48 in Zaandam!

De kaartverkoop voor Aqtivate is reeds begonnen bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop á € 22,- (ex fee). Mocht je op de avond zelf pas besluiten te gaan, dan is de entreeprijs € 25,-.

Binnenkort via deze site meer nieuws en ontwikkelingen rondom Aqtivate, zoals bijvoorbeeld de lancering van een lekkere Aqtivate-site....

“AQTIVATE YOURSELF!”

Idee is leuk En geeft toch wel aan dat trance terug komt.. :tongue3
Akira
ja lijkt me een leuk feestje...Alleen dat hardstyle gebeuk wordt ik ook wel zxat..;)
eieregooie
quote:

(Hard-)Trance

Ja, als de nu dat Hard- eens weglaten...
LightForce
tja als ik de namen bekijk die ze willen, dan wordt het een nogal gemengd feestje.

Mario Piu (IT) (hard-trance)
Bas & Ram (hard-trance)
Marc La Cruz (DE) (hard-trance)
Yves de Ruyter (BE)(hard-trance)
DJ Astrid (trance)
DJ Jean (trance toch?? :happy2: of scratch'um :D)
Rank 1 (trance)
Spider Willem (geen idee nog nooit gehoord)
Marcel Woods (mengeling, soms trance soms hard-trance)
DJ Gabriel (geen idee :))

Al met al wel een leuk concept... Heb opzich wel goede ervaringen met Q-dance, dit zou dus best nog wel eens een succes kunnen worden.
Dr. Kuipers
Lijkt me zekerz wel vet feestje!

Hemkade is echt relaxte lokatie en hardtrance blijft ook wel erg vet!

Alleen is het geld wel een klein beetje op :(

En die dag ervoor is er een ander leuk feestje in Index! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland