|
|
| -BMX- |
| quote: | BRON: Q-dance.nl
Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade 48 in Zaandam
In navolging van het grote succes van de Qontact-evenementen van de afgelopen drie jaar lanceert Q-dance nu ook een kleinschaliger (Hard-)Trance concept: Aqtivate, in de door Q-dance en de vele bezoekers zo geliefde Hemkade. Topnamen als Mario Piu (IT), Bas & Ram, Marc La Cruz (DE), Yves de Ruyter (BE), DJ Astrid, DJ Jean, Rank 1, Spider Willem, Marcel Woods en DJ Gabriel zullen op 5 april een avondje Uplifting Trance voor alle liefhebbers neerzetten. Hou je van de Q-dance “feeststijl” en krijg je nog steeds af en toe dat lekkere gevoel terug van die stevige momenten tijdens Qontact met Oud&Nieuw in de Heineken Music Hall, dan moet je zeker even komen kijken bij deze eerste editie van Aqtivate op 5 april in de Hemkade 48 in Zaandam!
De kaartverkoop voor Aqtivate is reeds begonnen bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop á € 22,- (ex fee). Mocht je op de avond zelf pas besluiten te gaan, dan is de entreeprijs € 25,-.
Binnenkort via deze site meer nieuws en ontwikkelingen rondom Aqtivate, zoals bijvoorbeeld de lancering van een lekkere Aqtivate-site....
“AQTIVATE YOURSELF!” |
Idee is leuk En geeft toch wel aan dat trance terug komt.. :tongue3 |
|
|
| Akira |
| ja lijkt me een leuk feestje...Alleen dat hardstyle gebeuk wordt ik ook wel zxat..;) |
|
|
| eieregooie |
Ja, als de nu dat Hard- eens weglaten... |
|
|
| LightForce |
tja als ik de namen bekijk die ze willen, dan wordt het een nogal gemengd feestje.
Mario Piu (IT) (hard-trance)
Bas & Ram (hard-trance)
Marc La Cruz (DE) (hard-trance)
Yves de Ruyter (BE)(hard-trance)
DJ Astrid (trance)
DJ Jean (trance toch?? :happy2: of scratch'um :D)
Rank 1 (trance)
Spider Willem (geen idee nog nooit gehoord)
Marcel Woods (mengeling, soms trance soms hard-trance)
DJ Gabriel (geen idee :))
Al met al wel een leuk concept... Heb opzich wel goede ervaringen met Q-dance, dit zou dus best nog wel eens een succes kunnen worden. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Lijkt me zekerz wel vet feestje!
Hemkade is echt relaxte lokatie en hardtrance blijft ook wel erg vet!
Alleen is het geld wel een klein beetje op :(
En die dag ervoor is er een ander leuk feestje in Index! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|