return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade

TranceHydra
quote:
Originally posted by -BMX-
(Hard-)Trance concept: Aqtivate, in de door Q-dance en de vele bezoekers zo geliefde Hemkade. Topnamen als Mario Piu (IT), Bas & Ram, Marc La Cruz (DE), Yves de Ruyter (BE), DJ Astrid, DJ Jean, Rank 1, Spider Willem, Marcel Woods en DJ Gabriel zullen op 5 april een avondje Uplifting Trance

Het idee is zeker leuk, een nieuw tranceconcept is best welkom, want het aanbod trance-concepten is al een tijdje niet zo groot meer... Ben alleen benieuwd of de nadruk echt op de hardtrance of meer op de 'gewone' trance komt te liggen...
M@rc
Leuk id inderdaad...

Khou zelf wel (heel erg) van hardtrance, dus ik zal denk ik wel regelmatig een kijkje nemen daaro...

Ben benieuwd in hoeverre ze Qontact zullen evenaren... of iig een poging doen tot..

..Alleen die Jean bevalt me niet echt tussen al die namen... :mad:

Greetingz,
TranceHydra
Tja, wat mensen toch altijd tegen Jean hebben? Toegegeven, z'n eigen producties ben ik ook zeker niet weg van, maar op de afgelopen Trance Energy heeft ie voor mij toch bewezen zo slecht nog niet te zijn...
BooMBooM
ja is zeker wel weer vet zo'n feestje als qontact zijn er echt veelste weinig van! maar om ook nog ff terug te komen op jean niet afgelopen qontact met nieuwjaar maar die daarvoor (2002) stond jean ook op de line up en ging met hem het nieuwe jaar in d8 dus echt dat ik niet slechter het nieuwe jaar in kon gaan maar hij heeft daar een set neer gezet die nog steeds vers in mijn geheugen ligt! vond die set echt geweldig (ik hou niet echt van trance alleen de wat stevigere kant daarvan als cosmic gate en dave 202) hij draaide op een heerlijk tempo klote niet te veel met de platen en stampte lekker door weet niet of dat komt omdat ie op een q dance feest stond maar ze schijnen op die avond aan hem gevraagd te hebben of die de laatste paar plaatjes rustig wou houden hij gaf toen als reactie: waarom dit is toch Q dance?????? ik verw8 dus eigenlijk weer een lekkere set van hem (en stevig want dat kan ie dus toch nog) ben daarom (niet vanwege jean maar de rest van de line up) zeker van de partij de 5de van april
M@rc
quote:
Originally posted by TranceHydra
Tja, wat mensen toch altijd tegen Jean hebben? Toegegeven, z'n eigen producties ben ik ook zeker niet weg van, maar op de afgelopen Trance Energy heeft ie voor mij toch bewezen zo slecht nog niet te zijn...

Ja hoewel ik (zoals je kon lezen) nou niet echt weg ben van zn DJ-kwaliteiten en zn producties (eerder club), moet ik me toch bij je aansluiten door te zeggen dattie wel in staat is om een redelijke trance set weg te geven..

Jammer genoeg deed ie dat op een set die nooit werd uitgezonden (Qontact 31-12 2001).. was er toen zelf bij en dat veranderde mn mening van zeer negatief naar iets minder negatief (altijd nog zn Sensation set in mn achterhoofd... :mad: )

Maar ik zal iig nooit zn grootste fan worden :D

Laterz,

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland